💬
Logga in
Fuska.se

Trygghet På Gatan

75 svar · startad

Tycker ni att det ska behöva vara ute poliser på gatorna/stan vid midnatt för att man ska kunna känna sig säker

EDIT # 21: Fixade till en vettig rubrik istället för ditt --,--.

EDIT 176-671 : kom inte på nått

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jo det ska det vara, men inte bara vid midnatt, utan hela natten dvs från klockan 11 till klockan 3.... (varför är namnet på ämmnet: --,--?)

jo det ska det vara, men inte bara vid midnatt, utan hela natten dvs från klockan 11 till klockan 3.... (varför är namnet på ämmnet: --,--?)

ja jag menade mer den tiden..

(jag hitta inte poå någon bra titel :P )

Nivå 0 · Nykomling

Tycker ni att det ska behöva vara ute poliser på gatorna/stan vid midnatt för att man ska kunna känna sig säker

EDIT # 21: Fixade till en vettig rubrik istället för ditt --,--.

Nej! Jag tycker att det är ra som det är
Nivå 0 · Nykomling

Håller med om det i viss mån. I storstäder och i mindre samhällen kan det nog vara bra att ha om man skulle få för sig att gå ut mitt i natten.

Själv bor jag i en liten by ute på landet, men inte ens här skulle jag vara så dum att jag gick ut mitt i natten. Det är alldeles för osäkert, så ett bättre system vore bara bra.

lite mindre polis kanske?

20 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jovars, alltid trevligt med lite säkerhet. Bara det att i Sverige blir det förmodligen inget gjort, ganska öken på polissidan nu.

Ungefär hur många poliser ser ni i eran kommun på en månad ? 0.

En på två månader om jag har tur.

Nivå 0 · Nykomling

e ni verkligen ute klockan 12 på natten?

e ni verkligen ute klockan 12 på natten?

nej inte vi, men många har kommit till sjukhuset vid den tiden och sagt: Några skinnskallar slog ner mig

Hemma där jag bor har polisstationen lagts ner, kommunen slösade väl sin del av skatten på muffins och blev feta.. -.-

Hur som helst så tycker jag att det behöva någon mera aktivitet inom polisverksamheten, iaf där jag bor..

ooh, vart bor du?
Nivå 0 · Nykomling

[ironi] Nej, jag vågar ju inte gå ut på kvällen för då kommer alla svartskallar och slår ner mig :( [/ironi]

Nivå 0 · Nykomling

inte jag! zero poliser hos oss! och här har vi nån jäkla liga som går lös.....

men jag bor jö ute på landet inte så konstig att poliserna inte bryr sej.... :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker nog att det skulle borda vara poliser....

Nivå 0 · Nykomling

va roligt har de brytit sej in hos er oxå?

Nivå 0 · Nykomling

Poliserna kan ju inte vara överallt hela tiden, så riktigt säkert kan det ju aldrig bli. Och på ställen där det har funnits poliser har det ju ändå hänt saker. ;)

Nivå 0 · Nykomling

dom kom nästan in hos oss...

men de var för 2 år sedan... nyligen bröt dom sej in i den lilla byn jag bor 2-3 km från.... :rolleyes:

de vart en stor grej i EP...

men ändå...

ja de borde vara poliser ute på gatorna...

Nivå 0 · Nykomling

Nä, såklart kan dom inte vara överallt hela tiden, men dom kan iaf vara någonstans..

Nivå 0 · Nykomling

Inte här heller, polisstation existerar väl, men där inne är det väl kafferep hela dagarna.

Nivå 0 · Nykomling

Beövs inga poliser där ja bor för att det inte finns några skinnskaller eller något sånt där.... :D

Nivå 0 · Nykomling

Flinda du på, imorgon är kanske ditt hus uppbrutet och alla saker som är värt nånting försvunnet ?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in