Evolution Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Om jag har fattat rätt är Habbo gjort i Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 mallex var det inte du som la ner hela j*vla grejen för typ en månad sen Nu ska du fatta en sak! Varför gjorde han det? Jo för att han fick en ide som var mkt bättre! <_< Mallex:Jo men var det inte du som snodde Vincents ide? Du sa "Vilken bar ide! Jag ska göra samma sak!" Eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag e med liksom!1 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 visste ni att habbohotel finns typ i alla länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) Jaa!!! Dom började i Finland. Redigerat 6 Februari 2005 av Andy999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Om man ska göra ett nytt Spel (Habbo-hotel) krävs det Svett,ork,tårar o.s.v. det tar minst 1, 1½ år att göra ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Om man ska göra ett nytt Spel (Habbo-hotel) krävs det Svett,ork,tårar o.s.v. det tar minst 1, 1½ år att göra ett. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) här har du några till vi kan inte ha kopierat skinsen från habbo vi måste göra egna!!!! (för att se skinsen klicka på pilen!) Redigerat 6 Februari 2005 av Andy999 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Okej jag försökte ser ut som en basket habbo+ett missfoster :( :( :( :( Men jag gjorde det i paint. Bra försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Jag ska göra i PSP eller i marcomedia flash!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 Go kväll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fabian Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 (redigerat) , Redigerat 14 Januari 2011 av Fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.