Ganondorf. Det är så kul när Zelda träffar fel och man får på sig pilen själv :lol:
Favorit Boss Zelda Wind Waker
neh det är den där killen på Outstet som snorar
MOLGERA!
lol du citerade fel
damp dubbelpost >_>
jag dog nästan inte ett liv på molgera den var den lättaste
↗ till inläggetInte jag heller aldrig någon gång aldrig Wind Waker Aldrig Ganon's Castlejag dog nästan inte ett liv på molgera den var den lättaste
Ganon
Puppet Ganon är min favorit!För det är den enda bossen som faktist är svår..Dom andra klarade jag på ca 2-3 minuter men puppet ganon var lite klurigare.
Puppet Ganon är min favorit!För det är den enda bossen som faktist är svår..Dom andra klarade jag på ca 2-3 minuter men puppet ganon var lite klurigare.
GANON
VARFÖR 2 INLÄGG ?
Helt klart Ganon, den bästa bossen någonsini nått spel!
Molgera är jätte lät dog inte ett liv
ingen aning alla är lika roliga
Gillar ingen Kalle Demos (Forbidden Forest)
Den är 2:A För mej
↗ till inläggetSkit, citerade fel.. Tabbe.. :P
Nu ska vi jämföra bossar här!
Gohma: En konstig skorpionkrabbsak, helt för varm och mysko för min smak.. Usch..
Kalle Demos: För det första, namnet är mysko, för det andra, en ful blomma som knappt är 1 meter lång egentligen, och den är konstig..
Jalhalla: En FET konstig Poe-wannabe, för tjock..
Molgera: Namnet påminner om mögel, den är för sandig (torr humor), och irriterande..
Ganon: Han är en gammal gubbe, med sjuk humor.. Han skrattar när han vet att han ska dö!
Helmaroc: En irriterande fågel, som stör Link i hans äventyr hela tiden, det krossar! :D
eftersom din jämförelse inte är lika som min ska jag skriva en egen:
gohma: helt klart coolare i OoT där den var en parasit på trädet (ni vet kanske namnet)
den där glödande skitgrejen i tww kan man ju inte kalla gohma riktigt.
kalle demos: en skön boss som är alldeles för lätt. typiskt japanerna att tycka att det ack så vanliga namnet kalle låter coolt :P
jalhalla: nån slags andeniflaskan som jag stör mig hårt på.
molgera: hur tusan flyger den den har ju inga vingar :wacko:
helmaroc king: ganska cool jättefågel som nog spelar större roll än ganon i handlingen tyvärr :(
ganon: cool boss men tyvärr lite för tjock mycket grymmare/coolare i OoT
sammanfattningsvis kan sägas att bossarna var bättre och svårare i OoT!!
Ganon, tycker jag är bästa bossen och Jalhalla, men jag röstade på Ganon.
Hur ser kalle demos ut?
Jag har glömt bort
Ganon
Så j*vla härligt att äga honom tillsammans med Zelda :cool:
:medieval: Die Ganondorf,Die