Coojo Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 nice :) men jag gjorde mer än det du sa, plus att jag bara använde defaultsaa det gjorde du säkert :) men kolla lite tutorials ;) det ska jag när jag får ps på denna datorn :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Inte klar med denna bild än :/ ge mig tips på saker jag kan lägga till ?gjorde om din lite med lite extra saker på hoppas det är lungt. så här blev denhttp://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/MichaelBalzarysig.jpg lite tips om vad du kan göra med din ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Inte klar med denna bild än :/ ge mig tips på saker jag kan lägga till ?Tja, kanske ett brushlager över och sedan sudda, så att rendern blendar bättre? Några adjustment layers för att ändra färgerna, kanske lite ljusvariation. Och ta bort den konstiga färgen på de första bokstäverna. Tyckte det blev tufft med bokstäverna. Men det andra hur gör man det :P UAP: nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 amOt där finns allt möjligt :) jag använder ofta massa Photofilter för att försöka få in en bra färg ;) och sen brightness/constract Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) snygg Redigerat 19 Oktober 2007 av Totorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 amOt där finns allt möjligt :) jag använder ofta massa Photofilter för att försöka få in en bra färg ;) och sen brightness/constract finns det där på CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 (redigerat) Inte klar med denna bild än :/ ge mig tips på saker jag kan lägga till ?gjorde om din lite med lite extra saker på hoppas det är lungt. så här blev den http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/MichaelBalzarysig.jpg lite tips om vad du kan göra med din ;) Ta bort ljuset, det gör att man knappt ser rendern eller texten. Sudda lite mer på partikel c4dn över ansiktet. Annars är den snygg. Allt UAP sa finns på CS2 iallafall [EDIT] Ett styck ny sig: http://img87.imageshack.us/img87/7397/halosmudgethingykj9.jpg Redigerat 19 Oktober 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 HARRY POTTER :o OMFG ! , ny sig till spam forumet , rösta på den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Amot@ Du gör bilder efter kinaputt=) Han gjorde en med R H C P först sen en med harry potter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Inte klar med denna bild än :/ ge mig tips på saker jag kan lägga till ? texten: sätt layern på overlay och lägg till drop shadow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Amot@ Du gör bilder efter kinaputt=) Han gjorde en med R H C P först sen en med harry potter ^^ Du snor bilder och namn rakt av, det är värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Amot@ Du gör bilder efter kinaputt=) Han gjorde en med R H C P först sen en med harry potter ^^ Du snor bilder och namn rakt av, det är värre. hehe har inte tänkt på det noise... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.