Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetMÅSTE HA!
Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_
Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen.
↗ till inläggetnajs fotos! speciellt de första:cool:Använde inte stativ nu, skulle säkert ha blivit mycket högre kvalitet då. :_
Till denna bild använde jag stativ, men exponeringen var väldigt lång och ljuskänsligheten sattes till ISO-160. :P Om ~½ månad testar jag igen då hela månen är synlig, men med en lägre exponering. I och med att månen rör sig på himlen blir bilden suddig under längre exponeringstider p.g.a. den starka optiska zoomen.
Bakgrunder till min iphone, den svarta bakgrunden är så att man kan se den vita ramen.
Om någon gillar att göra Youtubebakgrunder så får den jättegärna ställa upp i min tävling!
http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...p;#entry1954090
OnTopic:
Gjorde denna lite på skoj, ganska nöjd! (Gjorde den som bakgrundsbild, därför är den så stor.)

hade inge o göra så jag gjorde nå mög
Laddade just ned GIMP.
Neat.