Jag övar på att klippa in trollfaces, några tips?
↗ till inläggetAgree ;)Haha jadu, min avatar vart ju ganska passande med ett trollface.
↗ till inläggetOm du vinklade trollfacet mer uppåt så skulle det se bättre ut
↗ till inläggetGillade denna, men jag hade nog gillat den lite bättre om den hade varit lite mindre, alltså så att motorcykeln tar upp större del av bilden.Ingen aning om jag postat denna tidigare..
↗ till inläggetGillade denna, men jag hade nog gillat den lite bättre om den hade varit lite mindre, alltså så att motorcykeln tar upp större del av bilden.
Känner detsamma faktiskt, dock så ville killen som skulle ha bilden ha den storleken och ingen annan:(
En otroligt dålig modern tolkning av Keith Harings konst gjord i Paint till en redovisning. Men bildläraren blev nöjd iaf. [;
Inte gjort nått i photoshop på över ett år.
gjorde den med hjälp av tutorial och lite gamla kunskaper
kritik på båda?
lägger till denna också
↗ till inläggetHaha! Så dålig att det blir bra! ;)En otroligt dålig modern tolkning av Keith Harings konst gjord i Paint till en redovisning. Men bildläraren blev nöjd iaf. [;
Kul. :)
@Rawr: Det ser ut som att du gjort en bakgrund och sedan bara slängt på en gubbe. Den i mitten är bäst för roboten smälter in lite där. Den understa och den översta passar inte alls in på bakgrunden. Texten är dåligt placerad också.
Gjorde nått snabbt
↗ till inläggetriktigt snygg, tror dock den skulle vara snyggare om du kapade en bit på toppen och botten (:
↗ till inläggetMan tackar man tackar :)riktigt snygg, tror dock den skulle vara snyggare om du kapade en bit på toppen och botten (:
Lite rörig kankse men W/E
Jag vet att texten är fuckad
Rawr, jag tycker att nästan alla dina bilder vore snyggare utan text. Skippa den?
Prövade något nytt, blev ganska nöjd :)
v1:
v2:
original: http://sigtutorials.com/renders/displayima...p_display_media
Mina bästa kompisar
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in