Längesen jag pillade nu.
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggetFYFAN vad den va snygg, hittar inget att klaga på 10/10.Längesen jag pillade nu.
Önskar jag hade ps igen :(
↗ till inläggetFYFAN vad den va snygg, hittar inget att klaga på 10/10.
Önskar jag hade ps igen :(
Glad att nån gillar den :)
↗ till inläggetBakgrunden borde vara röd / orange, det skulle passa bättre eftersom Helghastens (rendern) ögon är orange röda.
Men den är helt ok.
Okej tack.
Oj snygg Mustang :D
Vilken mustang?
Tycker det ser ut som en Dodge Challenger ;)
OnT:
<---- Min avatar (längesedan man gjorde en hyffsad)
↗ till inläggetGillade den förra mer, rendern är för skarp på den här och på en del ställen är c4d:en "choppy", men flowet på bilden var bra :)Pillade ihop en till bild. Kom gärna med kritik, inte lika nöjd med denna som den förra.
7/10
En av mina första signaturer inte den bäst men funkar :)
En liten grej jag håller på med :P Såhär ser headern ut atm.
Vad tycker ni?
EDIT: Aw, fuska gjorde en suddig förminskning >.<
↗ till inläggetB)
FET
Känns som att man borde förklara följande bild
Övade på front-ansikten med leenden (typ http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/2...071419_full.jpg )
fast bilden växte vidare. Mitt i ritandet så var planen på att hon skulle parodisera överdrivna (...) kvinnliga karaktärer i anime serier som nästan bara är eye candy. Men jag tittade väl för länge och gjorde några små justeringar och ändrades hennes ansiktsuttryck något markant :ph34r:
Är ni här nu? Tecknen på bröstet betyder överdrift (koshou)
Version två (nja, tre), drogade ögon och halv-alv öron går inte för sig, så jag ändrade
Aah, ryggskador för livet...
En av mina första som jag har scannat
EDIT: Tillägg
<---- Min avatar såklart!
↗ till inläggetRiktigt snyggt ritat!Känns som att man borde förklara följande bild
Övade på front-ansikten med leenden (typ http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/2...071419_full.jpg )
fast bilden växte vidare. Mitt i ritandet så var planen på att hon skulle parodisera överdrivna (...) kvinnliga karaktärer i anime serier som nästan bara är eye candy. Men jag tittade väl för länge och gjorde några små justeringar och ändrades hennes ansiktsuttryck något markant :ph34r:
Är ni här nu? Tecknen på bröstet betyder överdrift (koshou)
En tidigare
Har blivit riktigt torr, inte använt Photoshop på jätte länge, sen 7.0.. CS5 är hemsk!
Feedback?
Den känns väldigt suddig, och texten passar inte in så bra :(