Zimens Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Ny signatur : http://photobucket.com/albums/a42/Zimens/F...nttouchthis.jpg vad tyx ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Inte fin. Texten ser muppig ut. Rendern är överblendad. Multicolourn passar inte. Brushingen är OK Vit ram. SAY WHAT!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 (redigerat) [] Redigerat 27 Augusti 2007 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Pixel texten är för stor Texen är OK, men kan bli bättre Jag gillar bakgrunden MYCKET! 7/10 fixa lite mer på den. Sa du det till mig elelr han som skriver crasy frögg??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 han skrev till Zimens.. Zimens skrev en länk. Observera det. Ps. Har typ 100 Bilder fräscha men orka uploada på silent whisper.. vad är photobucket för nått? asså kan det ta många bilder? och måste man logga in? asså har man egna användare? Zimens, du kan tell me :) ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Du bara skryter! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej han ställer frågor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej han ställer frågor ! ja men när han skrev att han hadde 100frächabilder då skröt han :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 btt ? angående dina bilder johan, tycker att bakgrunderna är för lika. Men i övrigt helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 hmm?, 1-10? http://img243.imageshack.us/img243/3815/eyes7jn.jpg http://img243.imageshack.us/img243/3815/eyes7jn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Nej han ställer frågor ! <{POST_SNAPBACK}> ja men när han skrev att han hadde 100frächabilder då skröt han :angry: <{POST_SNAPBACK}> Nej! -.-' jag sa bara att jag har typ 100 fräscha bilder för att om typ jag ska sätta in dom på photobucket så kanske den bara tar 20 bilder. men då är det onödigt för mig att uploada dom där... så jag sa typ 100 bilder för att dom andra ska veta att det är 50 eller mer bilder man ska kunna ha.. och johan.. bara ett tips.. färga inte bara blå, försök ändra färger.. typ tryck ctrl + b när brushen är vit/svart sen drar du typ den mätaren längst ner till -100 och den högst upp till +100 sen typ högdagrad likadant sen skugga likadant.. då får du en eld färg som.. sen kan du fin slipa det med typ: +100 0 -100 sen å högdagrad +75 0 -75 och samma på skuggor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Inte fin. Texten ser muppig ut. Rendern är överblendad. Multicolourn passar inte. Brushingen är OK Vit ram. SAY WHAT!?!?! okej , så den sög ? :P blev inte så nöjd med den... jag har ingen fantasi längre :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.