Hoppa till innehåll

Bästa Avatar/banner/bild


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 10.3k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

post-52778-1168802796_thumb.jpg

Jag suger! <_<

 

Lol.. jösses, så folk tänker så?

 

Allt jag gör tycker jag är extremt onödigt... ja, varför ska man äns skjuta en boll i en liten fyrkant. Människan är helt dum i huvudet. Varför ska man sitta framför en platt grej som visar massa konstiga tecken som kallas "bokstäver" och titta på massa rörliga bilder. Varför ska man klaga? Varför ska man göra det och varför ska man göra det? Allt det man gör är till 100% onödigt för man dör ju bara och de man gjort lyckliga dör också. Om man nu bara försvinner ifrån världen när man dör så var det väl ingen nytt att göra det? Underhålla sig själv.. suck, då kan man lika gärna ta livet av sig. Det finns inget onödigare.

 

Om du ska snacka om att man ska ha själv förtroende med mig så ska du nog komma på något annat sätt att övertyga mig, jösses <_<

 

Har ingen bild dock, bara blev fruktansvärt arg på folk som inte förstår att allt de gör och allt de som är runt omkring de och allt de som är omkring de som är omkring de gör är totalt onödigt. Egentligen är orden "Nödvändigt" och "Onödigt" helt vrickade, det finns inget Nödvändigt och därför finns det inget onödigt.. det bara är och varför ska något bara vara? Det är så idiotiskt så det är inte sant!

 

Som sagt, allt man gör är totalt onödigt.

 

Och tycker inte du att man är extremt kass, man är nästan för kass för att lära sig sånt som kexx och zimens gör om ens bästa bild är att sätta ihop 2 rippade bilder och vände på de. Till och med min första bild jag gjorde i paint som var som typ en serie var ju bättre... Men dock var det onödigt att göra den för nu sitter jag fast i skit datorn.. och det gör ni med <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

post-52778-1168802796_thumb.jpg

Jag suger! <_<

 

Jag tror Miss ähum jag menar mr Nossload förvirrar sig själv i ovanstående inlägg.

Alla dessa ord utan någon mening, att ens försöka läsa igenom all poesi skriven om hur dumma folk är som försöker bli bra på photoshop förvirrar mig mer än Kikki danielssons vikt gör.

Tror du TDY eller Zimens alltid alltid varit duktiga på Photoshop? Det krävs tålamod och peppning för att lära sig. Vem vet du kanske nyss fick nästa duktiga photoshopper att tappa gnistan med din onödiga kommentar?

För jag tror eller snarare vet att hur fånigt och korkat det än låter har nog TDY, Zimens & Company varit riktigt usla på bildredigering någon gång.

Och se hur det är nu... Det är hur duktiga som hellst.

Underskatta aldrig en newbie, för alla börjar som det men några slutar som professionella.

Att ens komma med sådant bullshit i en beröm/kritik tråd är så onödigt som det kan bli. Att sedan komma med någon sorts bortförklaring till varför man har rätt att ge en individ på ett forum något så nedslående kommentar kallas "RUDE".

Rude, Ecoluon,Peskives,Oförskämmd kalla det vad du vill ditt inlägg var det iallafall.

Om du har ett långt medelande med motargumment till mig så har du all rätt att ta upp det med mig via PM istället för att försöka få sista ordet i denna tråd.

Jag slår givetvis tillbaka med samma mynt, och det står jag för.

Min poäng är inte att du är dum i huvudet eller något dylikt, min poäng är att du ska sluta kommentera andras bilder med sånna nedslående kommentarer.

Om du tycker någon är riktigt kass så ger du denna konstruktiv kritik eller struntar i att kommentera denna.

Jag är ingen mod och försöker inte vara det men man har all rätt som medlem att säga ifrån när man tycker någon gjort fel.

Nu slutar jag denna lilla fejd och om du vill svara på detta inlägg får du göra det via PM.

Tack o bye bye vi syns till maj.

 

Lägger upp några fett gammla.

http://i106.photobucket.com/albums/m244/mascarpone_2006/GOLDIE.gif

http://i106.photobucket.com/albums/m244/mascarpone_2006/VIZZ3.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...