Gjorde en,1-10?
7/10 inge direkt motiv men as cool !! (Y)
↗ till inläggetganska snyggt med formerna men tycker inte om att du bara använder fractals, testa att använda skärpa.
↗ till inläggetJa, de är verkligen riktigt härliga att använda. Särskilt text är roligt =) Text med mus = Pain in the ass.
EDIT: BTW, menar du bild eller "bild" (avslutsdikt).
EDIT2: Värmde verkligen. Känns bra när man får positiv kritik av någon som man vet kan rita =P Det värmer inte precis när små n00bs, som säger "Amazing!! 9/10!" till allt de ser, att det är bra =P (Jag säger inte att medlemmar på detta forum är n00bs, du är ju trots allt den enda som kommenterat hitills >_>, men att de medlemmar som svarat på tidigare trådar på andra forum varit det.).
Jag vill verkligen ha en ritbräda så jag kan photoshopa på riktigt. :)
Jag menade dikten där i slutet, det var liksom grädden på moset, löken på laxen osv. Och ta åt dig av kommentaren, jag brukar inte kommentera saker som inte är riktigt, riktigt bra. GJ! :D
Min nya Ying & Yang avatar :huh:
<------ :lol:
Länge sen nu XD
Ett stycke emo-bild, kommentera och betygsätt!
↗ till inläggetTycker att den ser rätt glad ut. Lite mer dyster kunde du väl gjort den :PLänge sen nu XD
↗ till inläggetVart ser den glad ut ?↗ till inläggetTycker att den ser rätt glad ut. Lite mer dyster kunde du väl gjort den :PLänge sen nu XD
↗ till inläggetVart ser den glad ut ?↗ till inläggetLänge sen nu XD
Tycker att den ser rätt glad ut. Lite mer dyster kunde du väl gjort den :P
Molnen ser glada och fluffiga ut :D
↗ till inlägget↗ till inläggetganska snyggt med formerna men tycker inte om att du bara använder fractals, testa att använda skärpa.
Det var meningen att det skulle vara suddig till vänster och lite klarare till höger då :rolleyes:
Please, konstruktiv kritik?
http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_03_2008/post-4899-1206804334.jpg
http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_...-1206804334.jpg
Jobba på att få rendern att smälta in mer.
↗ till inläggetLänge sen nu XD
Tänker då bara på en solig sommar ist för emo skit ^^
↗ till inläggetJag prövade att ta samma färg på hela skiten, men man kunde knappt se rendern då =/Jobba på att få rendern att smälta in mer.
Rätt roligt att mesta delen av alla bilder här strider mot upphovsrättslagen...
↗ till inläggetJag gissar att du syftar på rendern?Rätt roligt att mesta delen av alla bilder här strider mot upphovsrättslagen...
Men vem bryr sig egentligen?
Det är inte så att du tjänar pengar på det och det du tar som ditt är inte rendern utan effekterna som du använder på den.
↗ till inläggetHaha. Effekterna är ju också väldigt mycket ens egna XD↗ till inläggetJag gissar att du syftar på rendern?Rätt roligt att mesta delen av alla bilder här strider mot upphovsrättslagen...
Det är inte så att du tjänar pengar på det och det du tar som ditt är inte rendern utan effekterna som du använder på den.
↗ till inläggetHaha. Effekterna är ju också väldigt mycket ens egna XD↗ till inläggetRätt roligt att mesta delen av alla bilder här strider mot upphovsrättslagen...
Jag gissar att du syftar på rendern?
Dem på planet-render har klippt ut svåra renders så att man ska kunna använda dom, samma sak med dem som gör brushes och delar dem med världen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in