Gäst abu Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 (redigerat) naah! jag grov slog rekordet ochså kommer denna upp varje gång!!!!!!!! http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/ruinkai/flipa.gif det går inte att bifoga! http://xs.to/xs.php?h=xs13&d=05041&f=tjokt.gif Redigerat 24 Januari 2005 av 176-671 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Kanske inte var inloggad när du spelade det spelet och slog rekord? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Det har hänt för mig om jag fattar vad ni menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Slå kan de bli när eran flash strular :/ Testa och töm temporära internet filer om de fortsätter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Slå kan de bli när eran flash strular :/ Testa och töm temporära internet filer om de fortsätter. OBS! Det fungerar UTAN problem med Firefox, funkar inte alls med IE. Använder samma flashmodul i båda, så det kan omöjligt vara flashens fel. Hellre något med explorer som inte klaffar med de nya uppdateringarna. ..Ni som fortfarande använder Internet Explorer....BYT! Även om detta inte skulle lösa problemen med fuska, är det ändå bättre med Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Slå kan de bli när eran flash strular :/ Testa och töm temporära internet filer om de fortsätter. Jag ska byta... Samma sak hände för mig http://instagiber.net/smiliesdotcom/otn/mfinger/2up.gif och jag spelade ja jag vet f*n inte hur länge... :( Fungerar firefox på 98? Redigerat 26 Januari 2005 av 35 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 ska väl fungera på alla sortes Windows Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 det funkar för mej med IE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Nu har jag den! Den e ju as cool! Den e mkt bättre än Internet Explorer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 FireFox äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 fungerar utmärkt på 98 dock ej på äldre OS!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 vad är firefox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg