Jedi Master Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Är slaget om midgård värt att köpa? eller ska jag köpa något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 (redigerat) Klart du ska köpa det ;) Jag tycker att det är ett spel värt pengarna iallafall<----(mellanrum??) Men det finns ju många andra roliga spel också... Men slaget om midgårs är ett jätte bra spel :cool: Redigerat 26 Januari 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Om du inte redan har Warcraft III så köp det istället :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Köp Rome total war , det e mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag har redan rome och WC3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Slaget om Midgård är verkligen värt pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Ja KLart att du ska köpa det!!!! mycket gött spel! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Jag tycker att du lätt ska köpa slaget om midgård... jag har kört rome total war och det är alldeles för seegt och tråkigt... neb slaget om midgård är det roligt och du slipper hålla på med bönder och sånt som i andra rts spel... desutom börjar det komma ut många roliga nya moddar till det spelet. HELT KLART VÄRT PENGARNA OM INTE MER!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Om du är ett SoR-f*n skall du självklart köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 dibbe(DIablo II) är jätte kul! men det är ju slaget om midgård åxå... men jag röstar för Diablo II! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 dibbe(DIablo II) är jätte kul! men det är ju slaget om midgård åxå... men jag röstar för Diablo II! :cool: aa diablo 2 är oxå ganska skojj men det blir ganska enformigt efter ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 dibbe(DIablo II) är jätte kul! men det är ju slaget om midgård åxå... men jag röstar för Diablo II! :cool: tröttnade själv på Diablo 2 när jag kommit till andra världen på lättaste nivån :D Slagt om Midgård är ett toppen spel :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.