Hoppa till innehåll

Har Ni Eller Nån Ni Känner


Gäst Adema
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag känner ingen som har det, men det är många som tror/trott att jag har det...

 

Samma här. En del tror jag har det, för jag blir bara smalare och smalare när jag växer på längden. Som ett gummiband

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ca. 160 cm lång och väger ca. 43 kilo, det är ca. 17 på BMI. Jag väger alltså för lite. Men jag är nöjd med min vikt. Iofs är jag lite lång för min ålder, men men.

 

En i min klass är ca. 170 cm och väger ungefär 60-70 kilo, och hon är 12 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är väl vältränad antar jag, iaf väldigt vältränad för en 11 åring, men min BMI är ändå bara på 17. Så då är jag för liten bara för min längd som är normalt i min ålder. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bmi: 17.9 och jag är vältränad jag har ca 3-4 träningar i veckan plus att jag ofta är ute och tränar Innebandy och fotboll.

Jag är 1.53 lång och väger ca 42

 

Fast då kommer jag gå upp 1-2 kilo i veckan för det är 3 av mina favoritträtter 3 dagar denna vecka som följer. :)

Fast jag skulle vägt nått kilo mer om jag inte hade magsjuka och gåt ner 3 kilo för typ 4 och en halv månad sedan.

Redigerat av 33
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...