Man ska kunna prata med korna som är i olika hål.I ett hål som ligger vid Death Mountein hittade jag en ko i och den skulle jag vilja prata med -+-
Korna I Hålen
bara mjökl!?
Jag trodde man skulle få Hearts containers
hehe. aa du får bara Lon Lon Milk :)
Vad ska man ha sketen mjölk till ??? Dricka eller ???
drick så få du ´liv
↗ till inläggetHur mycket liv? jag tänker om det någon ide att slösa en tom Flaska på Ko mjölk?drick så få du ´liv
↗ till inläggetDen kan användas två gånger (mjälken).drick så få du ´liv
Den toma flaskan kan återanvändas hur många gånger som helst.
Du får 4 hjärtan och du kan använda mjölken 2 gånger=)
↗ till inläggetMan får väl mer än 4? :blink:Du får 4 hjärtan och du kan använda mjölken 2 gånger=)
Nä man får 4 hjärtan tillsammmans blir det 8
↗ till inläggetOki, det ver länge sedan jag spelade. :blink:Nä man får 4 hjärtan tillsammmans blir det 8
Aha... Då vet jag vad man ska göra när man träffar en ko... =)
Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
1.På väg upp mot DeathMountains topp
2.PÅ LonLon Ranchen
↗ till inläggetHur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
2.PÅ LonLon Ranchen
Om man klarar Eponaracet som Malon ordnar får man en egen ko. Den står hemma i huset i Kokiri Forest.
↗ till inläggetVaaa får man en egen ko? det visste inte jagHur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
2.PÅ LonLon Ranchen
Det visste jag... :lol:
↗ till inläggetHur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
2.PÅ LonLon Ranchen
Japp, så är det. Jag har faktiskt klarat det en gång också, så det är inget rykte.
↗ till inläggetVart står kossan då innuti eller utanför huset?Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
2.PÅ LonLon Ranchen
↗ till inläggetInuti.Hur många kor finns det som man kan Spela Eponas Sång för jag vet vart de finns 2 kor:
2.PÅ LonLon Ranchen
spara lon lon milken till bossar eller svåra fiender