💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Ska Ja Köpa ?

44 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

ja hade tänkt köpa ett nytt spel om en stund och ja har bara kommit på tre alternativ,åhhhhhhhhhhh ja vet inte vilken av dom ja ska köpa :unsure:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp Zelda okändundertitel när det kommer ut

Nivå 5 · Fuskare

zelda det nya

Nivå 7 · Fuskare

nya zelda

4 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Nya Zelda kommer inte på ett låååångt tag.. Köp RE 4.

Nivå 6 · Fuskare

lägger du 100 spänn i månan på zelda kommer du antagligen ha råd me de när de kommer :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vet någon ungefär när Zelda okändundertitel kommer?

Nivå 6 · Fuskare

vi får antagligen veta i maj ;)

Nivå 7 · Fuskare

Tja alla som kollat in nintendos hemsida (den amerikanska nintendo sidan inte den svenska) vet att spelet kommer till amerika i slutet av året och i början av 2006 till europa ( och sverige förhoppningsvis).

eftersom RE 4 redan har kommit rekommenderar jag att du köper det eftersom Mario Power Tennis inte kommer förrens än på ett tag och det är ännu längre till zelda spelet så skulle jag säga såhär:

köp RE 4 sen lagom tilll att du klarat ut det släpps MPT och då kan du köpa det sen kan du förbereda dig på en lång vänta tills zelda spelet släpps :student:

Nivå 7 · Fuskare

dubbelpost jäkla dator

Senast ändrad:

nya mario tennis kommer den här månaden

Nivå 3 · Lärling

Jag tycker Mario power tennis. Det kommer ju snart ;)

5 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det kommer 25 feburari

Nivå 7 · Fuskare

EN hel månad kvar bara det låter för bra för att vara sant....det kommer säkert bli försenat :(

6 Feb 2005

jag säger den nya mario tennis

Nivå 7 · Fuskare

Resident evil 4 helt klart. Jag nästan skriker när jag ser trailers till spelet :P. Det verkar underbart kul och läskigt på samma gång =). Tloz. kommer inte förrän om ett bra tag ändå.

7 Feb 2005
Nivå 2 · Novis

köp mario power tennis det verkar skoj.

Nivå 4 · Lärling

Det dörjer lång tid innan zelda ommer antingen köp resedent evil och klara det och om zelda fortfarande inte kommit ut köp mario tennis och roa dej med kompisarna .Men jag vet inte revolution vill jag veta mer av innan jag slösar allt på gc

Nivå 7 · Fuskare

RE4 rekommenderas inte om du har svaga nerver....

Nivå 4 · Lärling

Köp re4 , om du inte ska resa bort ett år isåfall Zelda..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in