💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Ska Ja Köpa ?

44 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag ska få dej totalt övertygad KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 Feb 2005

Jag Ska Köpa Zelda Okänd undertitel iaf

och kanke dom andra 2 också. Men Zelda är SPIKAT

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vilket ojämn röstning jag var helt imot majoriteten eftersom jag tog re4 men de e klart att du ska välja det eftersom det är grymt  välgjort och ja allt verkar helt enkelt så j*vla bra mario tennis är det du absolut inte ska köpa det är yterst dåligt och det liknar knappt tennis utan nått j*vla lek spel .Och zelda dröjer ljusår tilldess så köp re4 och sen zelda du hinner få råd med det senare om du köper mario tennis kommer du ha gjort något ytterst dumt som har valt det i stället för fantastiska re4 jag lovar du kommer ångra dej........................................Jag  ska få dej totalt övertygad  KÖP RESIDENT EVIL 4 DE KOMMER BLI SÅ j*vla BRA DEN LYCKAS MED ALLT SOM FÖREGÅNGARANA MISSLYCKADES MED DET KOMMER BLI DET BÄSTA ÖVERTYGAT BÄSTA SPELET I SERIEN KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

ÖÖÖPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du glömde ke´t i köp :lol:

10 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

Måste säga att det enda han lyckades med var att irritera....

Har du nånsin spelat mario tennis? Ett otroligt underhållande spel så tvåan kan ju inte bli annat än bättre!!!

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Måste säga att det enda han lyckades med var att irritera....

Har du nånsin spelat mario tennis? Ett otroligt underhållande spel så tvåan kan ju inte bli annat än bättre!!!

hardu någonsin tittat i en spel tidning? i sånnafall kanske du har sett hur dåliga betyg mario tennis har fått och hur fruktansvärt bra kritik resident evil 4 har fått ja ja men de e ditt val men vill du slänga pengar i sjön på mario tennis så gör det och jag har testat det till 64:an och det var ytterst mediokert
Nivå 4 · Lärling

Men mario tennis kan du ju ta bort sen har du 2 av årets snart bästa spel och då tar du resident evil 4 för att det kommer tidigare!

Nivå 5 · Fuskare

Lugnt Zelda!

11 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Zelda kommer inte komma förräns 28 augusti till sverige så du hinner nog köpa

flera spel tills dess. köp det som passar dig. Om jag skulle välja mellan mario

tennis och resident evil hade jag tagit resident evil. Det verkar bra faktiskt, samt

har fått bra kritik.

PS. Jag skulle vilja veta om den där mr_onkel har lärt sig något om punkter i

skolan. Det är extremt jobbigt att läsa det du skriver. Själv tycker jag att du ska

KÖÖÖÖPPPPAAAAA dig en påse godis och sätta dig och kolla på kalle anka, vid

tv:n istället. snälla bättra dig!

13 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

zelda the tentativetitle

14 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

Vem sa nåt om augusti. Vi här i europa lär inte se skymten av zelda förrens nästa år.....

Och kan alla sluta skriva the tentative title det betyder ju bara obestämd titel vilket inte säger nåt om spelet. Mr_onkel jag har förmodligen tittat i fler speltidningar än vad du har....och allt jag fått ut av det är några snygga bilder från spelen och några demo:n.

Speltidningsrecencenterna har knappast likadan spelsmak som jag så att köpa spel efter vad dom tycker resulterar oftast i att du missar nåt.

Nivå 6 · Fuskare

Asså e detta inte lite dum fråga?

Zelda leder stort!

15 Feb 2005
Nivå 7 · Fuskare

kanske för att det rockar

16 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Det dröjer väl innan det kommer men, Zelda.

Nivå 7 · Fuskare

japp det säger 3 av mina kompisar med för det rockar

17 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

jag tycker mario power tennis men jag röstade på zelda

Nivå 4 · Lärling

köp alla tre....

Nivå 3 · Lärling

om han köper alla tre blir det ganska dyrt

Nivå 5 · Fuskare

nya zelda....men RS verkar bli bra...

16 Mar 2005