💬
Logga in
Fuska.se

Är Tales Of Symponhia Roligt?

26 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

är det roligt?är det värt att köpa?(om det ä någon som vet gnome fusket skriv inte det på den här tråden skriv det på bustinout tråden)

Nivå 6 · Fuskare

Jag tycker att det är roligt, men typiskt nog så har jag fastnat i början så jag har inte komit så långt en. Ska ta tag i det snart! :lol:

köp det..... det är mega kul när man kommit in i det :cool:

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Det är kul redan från första striden ;).. Köp det.

Spelet e kul! Men kan nån hjälpa mig? Jag e i Izoold och ska skaffa ett skepp Till Palmacosta, men hur får man skeppet? :(

Nivå 3 · Lärling

Vad ska man göra är det svårt?

5 Feb 2005
Nivå 5 · Fuskare

jo d e kul, men jag har åsså fatsnat....

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag funderar på att köp Tales Of Symponhia

6 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Spelet e kul! Men kan nån hjälpa mig? Jag e i Izoold och ska skaffa ett skepp Till Palmacosta, men hur får man skeppet? :(

Tja Quazar!...du har pratat med Alya antar jag. Och sedan med Alya igen när hon står vid en båt i hamnen hos Max.

Efter det hittar du Alya i ett hus igen. Prata med henne en gång till. Sedan går du tillbaka till Max och hans båt så borde han skjutsa dig till Palmacosta: The port city

angående tråden: Är du ägare till en Kub och gillar rollspel så är det här spelet ett givet måste, helt klart! Själva Storyn är väl inte den bästa som gjorts, eftersom det är lite "halv dan" inlevelse hos karaktärerna. Men striderna är riktigt häftiga!

Jag vet däremot inte hur många spel timmar det tar att klara men på baksidan av spelet står det över 80 timmars spel tid vilket är väldigt bra. Själv har jag bara spelat ca: 20 och klurat ut tower of mana. Vet alltså inte hur mycket det är kvar! Kanske någon som vet?

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Jag har spelat 35 timmar och är på andra discen.. Och den har jag nästan bara börjat på, klarat ett par grottor, men inte mer.

Vem e Alya och Max??? Konstigt, jag har klarat Tower of Mana men jag har inte varit i Palmacosta ännu :huh:

Sorry.. Dubbel inlägg...

Senast ändrad:

Hejsan!

Jag körde spelet hos en kompis och jag tyckte det var roligt att gå runt och döda monster och levla lite! :cool:

MVH, Kixfox. :medieval:

PS. Jag hoppas jag tänker på rätt spel. :P :blink:

7 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vem e Alya och Max??? Konstigt, jag har klarat Tower of Mana men jag har inte varit i Palmacosta ännu :huh:

Men du måste nog ha varit i Palmacosta. Det är där man får träffa Governor-General Dorr vars fru och barn är/blir monster. I staden råkar du säkert springa på några knepiga personer som du förstör en palma potion för. mm. mm.

När jag klarade Ossa Trail så gick jag förbi Izoold. jag gick aldrig in i staden! Utan jag fortsatte vidare klarade Tower of Mana m.m och sen gick jag in i Izoold!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Men hur fick du nyckeln till Tower of mana då? Aja. Palmacosta ligger i alla fall på den syd östra delen av världskartan. Du kanske kan ta dig dit till fots men tror att du inte kommer igenom ett speciellt bergs pass. Om du går tillbaka till Isoold: small fishing pond och snackar med alla personer där så kan du ta en båt till palmacosta. (det är där du snackar med Alya och Max...tror dom heter så)

Nivå 2 · Novis

ja det är det så jag tycker att du ska köpa det fant det blir lite longtråkigi i bland men anars är det bra och i blan så måste man ta hjelp av internet men det är inte ofta.

Ok, ska prova att snacka med all i Izoold. Men det är iaf sant att jag klarat Tower of Mana!

Nivå 3 · Lärling

japp;)

ja, jag säger inte att du ljuger. Jag är inte så insatt i spelet. Jag tyckte det bara lät lite konstigt. HAHA!

Nivå 4 · Lärling

(till huvud frågan) det beror helt på vad man gillar för genre....om man tex inte gillar ff serien eller wild arms eller grandia serien så är det nog ingen bra ide att köpa det ,,,,,,men stridsystemet är lite annorlunda=) det är det som gör spelet lite speciellt B)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in