Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Gör ni de???jag gör!! namn: dj volvo :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Jag o tre kompisar håller på med en..namnet bestämmer vi när låten och texten är färdigskriven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 jaha va e de för musik stil då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 lugn början sen har vi funderat på att gå upp i ett högre o högre tempo genom låtens gång och sedan avsluta med ett lugnt gitarrriff lr basriff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Gör ni de???jag gör!! namn: dj volvo :kung: Vad använder du för program till det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Ejay och techno maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 aha..du gör musik på datorn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Jag använder Ejay... Men håller på med en låt på elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 coolt!!!har gjort ungefär 30 låtar och har hållt på i 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 min första låt!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Det är ju tåkigt att göra låtar på datorn me massa techno-ljud <_< Man ska ju göra musik IRL med riktiga instrument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 ja men jag gillar techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.