💬
Logga in
Fuska.se

Usa

89 svar · startad

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Jelly nu blir jag förfan riktigt arg på dig! EN AMERIKANSK KRIGSHAMN???

Det fanns förfaan över 20 SLagskepp där! Du ska veta hur många j*vla frihetskämpar som dog den 7 december-41!!! fyfan för dej din lenin slickare!

all heder åt de amerikaner som slogs i ww2!

Ingen heder åt fd kommunist landet sovjet, stalin var 100000 gånger värre än hitler... rätt åt japan, mucka inte med eliterna... jelly du hatar verkligen nazister eller?

Nivå 2 · Novis

Jag hatar nazister och rasister

varför? motivera

Nivå 2 · Novis

Eftersom dem inte behöver vara emot andra folkgrupper med olika hud färg eller religoner o.s.v det är bara att låta bli därför det är inte dems fel att det har hänt så för dem alla som föds i jorden har rätt och bo i jorden.

ja men i sin del av jorden... <_<

Nivå 2 · Novis

Jaha om det är så varför åker USA till irak och tar oljan det är inte deras del varför inte åka till norge och ta deras olja !

därför att norge är ett I land som har många bilar mellanöstern är ändå helt körd... lika bra att te resurser

Nivå 12 · Mästerfuskare

världen rikaste länder ligger i mellanöstern.... så jag tror nog som har bilar där + att de är mycket vänlig/trevliga

Hoppas att Folkrepubliken Kina fort skulle bli en likadan militär stormakt som USA och som jagar terrorister. Då skulle de kunna störta USA och George W Bush eller den president de då har...

26 Apr 2005

ok... du var ju normal.... eh... okej...

Guggo, kanske få är rika men länderna är fattiga, dessutom jag fattar inte att så många inte vill att de tar deras olja, jag är överlycklig för att de gör det...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in