💬
Logga in
Fuska.se

Usa

89 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare

men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck

Men för f*n i helvets j*vlar Guuggo !! h*lvete h*lvete h*lvete! :P

Allvarligt talat, jag gjorde det till o med inom "...", vem som helst borde ha förstått. Dock så är det ju mest patriotiska 11-åringar som hänger på detta forum, utan humor eller har lärt sej vad irioni är.

30 Mar 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

ok, ursäkta mina små svordomar i förra inlägget.....

hmm, jo patriotiska 11 åringar utan humor? kan det va fuel du menar ??

men även om jag vet mycket väl vad ironi är ( mina kompisar blir galna av min ständiga ironi ) så KAN det vara svårt att uppfatta ironi i skriventext pga... se mitt förra inlägg

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Inte i USA

amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet

Det var ju amerikanerna som tog med sig sin våldsamma kultur till landet när de började slakta indianer.

31 Mar 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

fotnot: när de började slakta idianer, fanns inte amrikanare, de var engelsmän

Guggo&Jelly: Jag är 15.

1 Apr 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

precis som jag och jelly då (tror jag)

2 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Inte i USA

amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet

Så är det tydligen i min bostad....vågar knappt gå ut efter 7

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

fotnot: när de började slakta idianer, fanns inte amrikanare, de var engelsmän

Så när de "förvandlades" till Amerikanare, blev de mycket snällare och mys-pys?

Nivå 12 · Mästerfuskare

nej det sa jag inte....

10 Apr 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Inte i USA

men jag pratar om nutid

11 Apr 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Inte i USA

Förut slaktade dom indianer, nu slaktar dom araber. Ingen skillnad. USA:s ondska har bara tagit sej nya former.

12 Apr 2005

det blir bara bättre med andra ord

13 Apr 2005

Jag tänkte nämna att den största delen av brotten i Sverige begås av svenskar själva.

PS. Det största hotet mot världsfreden är USA (speciellt republikanerna)

det ända hotet är mellanöstern blir man av med det blir det fred... och galna länder som nordkorea, kuba kina mf

Nivå 12 · Mästerfuskare

glöm inte IRA och andra mindre snlla organisationer

vad är IRA?

i alla fall är USA världens hopp

Nivå 12 · Mästerfuskare

men hjälp...... IRA= Irland Repuplic Army. de utför en massa terrordåd på nordirlad.... de är typ motsåndsrörelsen som storbritannirn krigar mot

14 Apr 2005

de kan vi också bli av med

Nivå 3 · Lärling

IRA är f*n mycket vettigare än Storbrittanien.

Kuba har ju knappt någon krigsmakt alls, hur skulle dom vara ett hot?

USA är ju dom som startar krig hela tiden, dom lägger sej f*n i allt. Dom bara förstör.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in