men förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck
Usa
↗ till inläggetmen förfan !! sluta var så j*vla sarkastisk o ironisk hela tiden !! vill du bli förstådd så säg förfan vad du menar istället för att säga nåt annat!! Det är väldigt svårt att uppfatta ironi i skriven text eftersom det visas mycket med tonläge o ansikts uttryck
Men för f*n i helvets j*vlar Guuggo !! h*lvete h*lvete h*lvete! :P
Allvarligt talat, jag gjorde det till o med inom "...", vem som helst borde ha förstått. Dock så är det ju mest patriotiska 11-åringar som hänger på detta forum, utan humor eller har lärt sej vad irioni är.
ok, ursäkta mina små svordomar i förra inlägget.....
hmm, jo patriotiska 11 åringar utan humor? kan det va fuel du menar ??
men även om jag vet mycket väl vad ironi är ( mina kompisar blir galna av min ständiga ironi ) så KAN det vara svårt att uppfatta ironi i skriventext pga... se mitt förra inlägg
↗ till inläggetInte i USA
amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet
Det var ju amerikanerna som tog med sig sin våldsamma kultur till landet när de började slakta indianer.
fotnot: när de började slakta idianer, fanns inte amrikanare, de var engelsmän
Guggo&Jelly: Jag är 15.
precis som jag och jelly då (tror jag)
amerikanerna är ett fint folk, det är nog utlänningar (mest muslimer) som tar med sin våldsamma kultur in i landet
Så är det tydligen i min bostad....vågar knappt gå ut efter 7
↗ till inläggetfotnot: när de började slakta idianer, fanns inte amrikanare, de var engelsmän
Så när de "förvandlades" till Amerikanare, blev de mycket snällare och mys-pys?
nej det sa jag inte....
men jag pratar om nutid
Förut slaktade dom indianer, nu slaktar dom araber. Ingen skillnad. USA:s ondska har bara tagit sej nya former.
det blir bara bättre med andra ord
Jag tänkte nämna att den största delen av brotten i Sverige begås av svenskar själva.
PS. Det största hotet mot världsfreden är USA (speciellt republikanerna)
det ända hotet är mellanöstern blir man av med det blir det fred... och galna länder som nordkorea, kuba kina mf
glöm inte IRA och andra mindre snlla organisationer
vad är IRA?
i alla fall är USA världens hopp
men hjälp...... IRA= Irland Repuplic Army. de utför en massa terrordåd på nordirlad.... de är typ motsåndsrörelsen som storbritannirn krigar mot
de kan vi också bli av med
IRA är f*n mycket vettigare än Storbrittanien.
Kuba har ju knappt någon krigsmakt alls, hur skulle dom vara ett hot?
USA är ju dom som startar krig hela tiden, dom lägger sej f*n i allt. Dom bara förstör.