💬
Logga in
Fuska.se

Den Svenska Militären.

54 svar · startad

Sverige har redan så jäkligt höga skatter.Varför kriga sverige har ingen chans mot norge därför norge är mycket rikare ! Om sverige skapar krig mot norge så blir det ett terroråd .

Nivå 4 · Lärling

vi skulle inte sjunka så lågt så vi börjar skicka ut civila människor för att döda norrmän, därimot så skulle vi kunna ha militära opirationer mot norge, eftersom jag tror vi har fler militära försteg eftersom vi är typ en av dom mest avancerad militär länder som finns

Och sverige hatar krig va varför ska vi anfalla norge !

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #24

Livet handlar om pengar. Lär dig.

Ok sen om sverige misslyckas så kommer ni inte tycka det är kul norge kommer fram med en massa pansar vagn och bombar alt !.Låt norge vara ifred om sverige startar krig är det samma som med USA !

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #26

Sverige måste attackera Norge om vi ska överleva.

Överlever vi inte nu eller ?

Överlever vi inte nu eller ?

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #29

Jo, iof. Med väldigt lite pengar, och pinsamt försvar.

Dem har ju sån hög skatt och borde känna pengar -.-

16 Feb 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #31

Skatten idag läggs på svinäcklig skolmat och tvål-/läskautomater på sjukhus.

Aha

Nivå 4 · Lärling

skatten idag läggs på svenska cp sjukskriva vuxna! och folk som lever på bidrag, det är det som är felet idag, att ingen orkar göra något. tvål och läsk är nödvänigt att ha, och äcklig mat kanske är lite överdrivet eftersom det är skilnad mellan komun och komun på maten

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #34

Men de säger att den pengarna som går till skatt, gör så att barn får mat i skolan, och ska lära sig nåt. Helt fel. Jag lär mig visserligen, och jag kan äta det jag bjuds på, men det skulle kunna se bättre ut.

18 Feb 2005

Vi skulle ha en chans om vi mass producerade jas plan och bombade norge? men då skulle vi inte få någon av deras befolkning som arme.

varför tjatar ni på försvar om vi ska ha flera soldater?

Visst kan soldater bara bra men om terror eller krig skulle utbryta så skulle vi klara oss om vi satsade på saker som Skydd mot virus, biologiska farliga ämnen och hemliga gömställen.

Vart skulle de här människorna komma från?

Norr väst öst eller syd?

Norge,finland,damark östersjön vi har den optimala platens för skydd!

så vi behövder inte soldater.

Därför ska vi satsa på skydd som jag sa innan antibiotika och kanska uppgradera radar så vi ser om det kommer atombomber mm.

19 Feb 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #36

Anfall är bästa försvar :P

Det får inte förekomma giftiga gaser och sånt !Bomba USA !

20 Feb 2005
Nivå 4 · Lärling

säger vem? giftiga gaser och sånt får man visst andvända, om man är tillräkligt smart, men det står iförsig i något avtal att man itne får andvända det, men segt eller hur? man har kommit på regler hur man ska få kriga och sånt... plus sverige har nog som inte många vet ett mycket stort fråd av giftiga gaser och biologiska vapen, under 50 talet så framstäldes en rad nya sådana saker i sverige, respekt! fast det blev förbjudet en ju, men vi vet ju altid hur vi ska göra för att tillverka dom igen...

25 Feb 2005
Nivå 3 · Lärling

Lägg ner hela j*vla millitären, om vi ändå bara ska slicka arslet hos USA.

Nivå 3 · Lärling Baron

Vi ska f'n inte lägga ner militären. Sverige ska ha en stor militär armé med välutbildade och vältraänade människor. Bättra att lägga skattepengarna på militären istället för bidrag.

Vi ska inte slicka Bushs j'vla röv. USA ska ner, de tror att de är något. De tror att de kan styra världen och avstå från massa regler!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in