Hoppa till innehåll

Gamla Minnen?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst volvotobben

jag blev medlem när det hette fuskarna.nu och då hette jag björne_brygg och sen så glömde jag bort det och när jag skulle logga in igen så hade de bytt namn och jag var tvungen och registrera mig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nico, jag undrar faktiskt också vart dom tog vägen :)

 

Och jag kommer ihåg när jag registrerade mig här första gången. Jag kommer ihåg vad alla hade för avatarer då, men inga namn :(

Och jag kommer ihåg när jag blev mod också ^^ Hehe.

När Dannie hette diabolic. O.s.v. Måste ju vart jättelängesen. Om jag inte minns fel så registrerade jag mig i april 2001..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Sorry att jag är en sådan spammer, som tar upp denna tråden igen.

Men det vore kul, att snacka om det igen, nu när nya medlemmar dykt upp, som myggor om sommarn.

När jag först började, var jag än riktig spammer, startade trådar om allt och alla, fast jag har ju ändast vart medlem ett och ett halvt år nu.

Sedan kommer jag ihåg att man tänkte annorlunda, ville bara ha Rank och FM som är oväsentligt för mig nu.

Sedan tyckte jag att någon som hette Skinpytte eller något var jättecool, han hade en fin ava.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...