Hoppa till innehåll

Gamla Minnen?


Mezox
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

0013 först var det fuskarna.nu då var du medlem innan mig därför jag läste ditt inlägg första gången och sen blev jag medlem sen så blev det fuska.se då började alt om sen alla tjatade för att fuskarna.nu var finare än fuska.se sen så bytte admin tillbaks till fuskarna.nu fast namnet blev fuska.se och så var det phppB forum då blev jag kanske medlem innan 0013 .Sen blev det IPB forum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer ihåg när jag hette Inidanen...det är nog inte så många som kommer ihåg mig från den tiden.

 

Hehe, jag minns dig, "Indianen". (;

 

Jag minns när fuskarna.nu var helt i svart och rött... det var ungefär 3-4 år sen om jag inte minns fel... (=

 

Sen har jag sett fuskarna.nu och fuska.se i alla dess former, men blev inte medlem förrns på det poänglösa fuska.se tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

>Mina första inlägg<

=D

 

Sen om man ska snacka gamla minnen, räknas fuskarna.nu? (Den sidan som sen blev fuska.se)

Isf, jag minns VÄL när jag fick min första och enda varning i forumet.nu/fuska.se's historia.... Det var för att jag spammade med :cry: -smilies, skrev ca 20 st... (Var 9 år då).

(Det var Ytterman som varnade mig ^^)

 

Edit:

Precis som Draghon så blev jag medlem på den tiden fuska.se.......fuskarna.nu var poänglöst! Härliga tider, då slapp man en massa spam, många spammar för poäng (eller nu för tiden "FuskaMynt"...)

Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehm 2001 var sidan blå x.X

 

Presis det var grymt phppH forum eller vad man en kallar det var mycket snyggare då !..Draghon jag tror du menar när fuskarna.nu blev fuska.se då bytte admun skin alla tjatade på han. Redigerat av 12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...