Vad gör ni efter skolan egentligen , själv så äter jag samtidigt som jag kollar på simpsons.
sen går jag in på datan och lyssnar på musik och inne på nätet m.m.
Vad gör ni efter skolan egentligen , själv så äter jag samtidigt som jag kollar på simpsons.
sen går jag in på datan och lyssnar på musik och inne på nätet m.m.
äter chattar med brudar spelar ps2 osv
Ibland drar ja hem te kompisar o ibland så drar ja hem o headbangar.
spelar på någon av mina konsoller: NES, SNES, SMD, GC, X BOX, GBA, PS2 eller 64. Beroende på vad jag spelar för spel. just nu är det Tales of Symphonia till GC.
Ibland sitter jag vid datorn någon timma.
Direkt jag kommer så e det att ta av sig kläderna (ytterkläderna) och rusa in i rummet, slå på datorn och spela... Spelar mest Slaget om Mmidgård..... Det rockar!
spelar PS2 eller e me kompis eller hos en kompis
Göra NPC:er på Halflife2, posta på fuska-forumet, leker med kompisar eller tecknar manga.
:cool:
P.S. Studerar japanska! Ganska bra än så länge...
Kommer hem tar av mig kläderna äter gör läxor snabbt rusar in till rummet sätter på datorn postar 3-4 inlägg chattar med några i msn och spelar runescape
Spelar DS,samtidigt som jag chattar,e ute på nätet och gör film. :lol:
slänger Väskan i Väggen. Äter mat. Spelar Wolfenstein ET och är inne på Msn sedan går jag in på fuska.se sedan går jag och spelar paper mario 2 GC eller Ratchet and clank ps sedan kollar jag på TV. Ush vad lat jag är.
jag lyssnar på musik och e inne på nätet...
Jag äter och kollar på simpsons:D
Sen spelar jag dator, sen tränar jag ofta :cool:
brukar då till min kompis och spela data eller xbox
annars föröker ja komma hem föra min brorsa för att ta datorn...(vilket jag sällan lyckas med)
det första jag gör när jag kommer hem är att jaga ut alla dagbarnen (mamma e dagmamma) ur mitt rum och sen spelar jag oftast ps2... eller så e jag ute och mekar eller kör med moppen.
jag gör:
Spelar dator, har jag läxor gör jag dom.
Dator :cool:
Data, tv-spel.
Sätter mig vid datorn, om jag har någon läxa så gör jag den.
Kanske tecknar lite om jag har lust...
På Våren
På våren brukar jag springa in, gör i ordning några mackor på 5 sekunder, springer ner till hallen, kastar på mig hjälmen och handskarna drar ut och kör bmx..
På vintern
Sätta mig vid datorn direkt, LoL
Sätter mig vid datorn och tänker
efter vad jag ska göra senare....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in