Är det roligt då? jag kansk ska köpa det
The Sims, Bustin´ out
du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(
så mycke svårare än så är det inte....bara det att man inte kan låsa upp alla "mål"...måste ha vissa job för att låsa upp dom....vilket jag tycker är Extremt dåligt :angry:(Silver Star @ 06/06-2004 12:01:37)hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(
du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!
det håller jag med dig!lite dåligt att man måste ha så många jobb! :angry:(Silence @ 07/06-2004 13:17:30)(Silver Star @ 06/06-2004 12:01:37)hur kan man busta ut?(komma till andra platser)jag vet inte vad man ska göra... :(
du ska ju göra uppdragen som står i "mål"! <_< när du har klarat dem låser du upp dem, som t.ex. nya platser som du kan åka till!
så mycke svårare än så är det inte....bara det att man inte kan låsa upp alla "mål"...måste ha vissa job för att låsa upp dom....vilket jag tycker är Extremt dåligt :angry:
måste göra det om o om igen....samma ställen....olika job....väldigt tråkigt <_<