Hur kan detta spel få högsta betyg av nästan alla. Enligt mig är det inget speciellt med spelet. Jag har aldrig spelat det. Vad är det som är så speciellt med half-life 2!!!???
Half-life 2 10/10
ALLT!!!!!!!!!!!!
AI'n, Monsterna, grafiken, den så J*VLA bra storyn.
Nä,fattar inte jag heller.
1.finns typ 2% monster på hela spelet, bara soldater man krigar mot.
2.Världens tristaste story: man är ju bara nere i kloaker i hela spelet och åker en träskbåt.
har du spelat det överhuvet taget?
Jag har inte spelat det, men jag har sett filmklipp från spelet, men det såg ut som ett HELT VANLIGT fps-spel. Typ som medal of honor, d.v.s. inte så jättejättebra.
jag har det.. menb jag köpte de bara för source skull :P
Ingen människa här verkar veta att inget spel har riktig AI.. ni vet väl inte ens veta vad AI igentligen är
Halfllife2 är bara för sjönt man kan b.la. köra bil, lyftkran och hover.
Som sagt grafiken är för bra för att vara sann.
Men jag tycker det faktiskt är roligare att haijäl (stavningen) poliserna änn att möta stora starka monster.
Poliserna är roliga att döda när dom dör hör man när dom mister kontakten med
deras bas. :lol:
Oj glömde nästan jag har Halflife2 också.
Jag tycker det är ett grymmt spel, ska köpa det nästa vecka, mest för css´s skull dock men :D
Ska ju lätt lira Hl2 med :cool:
Ja jag har spelat det och det suger man kan varva det på 3 timmar.
Jag börjar bli trött på folk som klagar på spel utan att säga varför.
Half-Life 2 är bra punkt slut. För att förstå storryn överhuvudtaget måste man nog spela Half-Life 1 och viktigast av allt lyssna på vad folk i spelet säger. Fast i och för sig, orkar man inte förklara vad som är så dåligt med ett spel orkar man förmodligen inte heller lyssna på vad folk säger. ;op Allt jag vill ha är en vettig förklaring till vad som är så tråkigt med half-Life 2... =op
↗ till inläggetJa jag har spelat det och det suger man kan varva det på 3 timmar.
Körde du på easy då elle??
Chart över hur snabbt man klarar ut HL2
Easy: 1 - 2 timmar
Medium: 2 - 3 timmar
Hard: 3 - 4 timmar
HL2 e ganska kortvarigt utan moddar...
Så j*vla bra är det inte, men visst det är kul som f*n ett tag !!
HALF LIFE 2 E DT BÄSTA SPELET NÅNSIN!
Har inte kört half-Life, men det verkar vara väldigt roligt... =)
Det är väldigt roligt..
Även fast jag köpte det för source skull så spelar jag det ändå..
wofze hur kunde du säga "Enligt mig är det inget speciellt med spelet" när det senare står att du inte har spelat det?? lol
Visst, det kanske är ganska bra men inte värd en 10:a. En 8:a kanske.
det kanske inte är "världens bästa" spel för mig men det är jätteroligt.speciellt på ravenholm. De flesta här säger ju säkert att HL2 e kasst bara för att de använder "notarget", "noclip" å sånt..
8/10