vilken medelålder tror ni det är på det här forumet
Fuska.se
12-13 kasnke nåt sånt
↗ till inlägget:rolleyes:Ja exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria
det är det inge fel på väll?
↗ till inläggetJa exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria
Typ som att gömma liket om man mördat någon.
bortsätt från att det inte är olagligt och inte på riktigt och bara på skoj :P
måste skaffa 5000 till, men det får jag nog på en månad eller så...
↗ till inläggetlåter ju smartJa exakt, men kolla på top10, där är de mesta varningsfria
Köpt bort en varning genom tiderna.
Sen mina andra varningar har jag goda protester mot varför dom skulle försvinna.
Vem tänder på en rosa tv-spelsfigur ?
(Internt skämt mellan mig och den som gav mig varningen för sexuelltstötande, vem det nu var, Jellyfish? :huh:)
men han slutade ju som moderator för ett bra tag sen ;)
Jao.
Hur många moderators är de? De kanske skulle behöva fler...
Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig...
Jag ville bli modd för men sen såg jag att man hade mycket ansvar här så då vill jag inte bli det
sällan mycket ansvar, verkar ju aslätt
beror nog på hur seriös man är;)
Men det skulle nog behövas kanske en mod eller två till för att hålla ordning här på forumet.
↗ till inläggetEnda sättet är att få bort varningen är att köpa varnings kort och slippa varningar läs reglerna.Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig...
↗ till inläggetHAHAH DIN varning löjlig!?! DU ÄR NY HÄR!?!? AHAHAHAHAHA!?!?Min bror danne "Boshi" på forumet skulle vilja bli mod, men han är precis som er... han suger... erkänn att min varning är löjlig...
↗ till inläggetom man är mycket aktiv så blir det stort ansvarsällan mycket ansvar, verkar ju aslätt
beror på om man vill ha kul eller inte...