💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

250 svar · startad

Moderator Moderator

det verkar vara det lättaste som finns att vara mod

tråkigaste -.- det enda som verkar kul är att ge varningar

Jag tycker att vissa moddar ser alla medlemmar som om man skulle vara under 11 år och barnslig, och jag tycker att det är väldigt fel. Visst, det är många här som är under 11 eller spammar hela tiden, men det som är lite smartare än dem och vettigare oxå, dem borde inte ses ner..Om ni fattar vad jag menar..

nej jag fattar inget av ditt inlägg typ >_>

Han menar att 11 åringarna och neråt inte ska behandlas som mindre värda i forumet ...

Moderator Moderator

varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex...

27 Apr 2005

Nej, jag menar inte det!!>_>

Jag menar att de som är lite vettigare o inte spammar hela tiden, (13år o uppåt), de borde inte ses ner som om man vore lika barnslig som en 10 årig..>_>

↗ till inlägget

varför inte, de är bara 11 de förstår inte lika mycket vilket inte är konsigt... jag har ju levt 5 år längre tex...

du är 12..... -.-
↗ till inlägget

Ska du säga som är Sveriges värsta slöfok. Och det andra att du förolämpar andra inkl. mig.

Fattar inte hur man kan leva så.. <_<

Men jag kan bara göra det här:http://www.my-smileys.de/smileys2/bowlol.gif, för du är så skrattretande..

slöfok? det är?????? :)

föresten jag ÄGER er inte förolämpar bläbalbaöblaääblö

↗ till inlägget

slöfok? det är?????? :)

föresten jag ÄGER er inte förolämpar bläbalbaöblaääblö

Du skriver o säger ju hela tiden bara "ORKA".. :bah:

Och du orkar inte vara inte tycken mot nån, lite damp..Kommer i puberteten nu va?http://www.my-smileys.de/smileys2/klatsch_2.gif

29 Apr 2005
Moderator Moderator
↗ till inlägget

vadå 12 vad snackar killen om jag är 16 snart 17

shark stava så man förstår

xade enligt din profil är du 17 om drygt ett halvår.. iaf den nuvarande.... men förut var den på 1992 och du skriver och beter dig som en tolv åring

Det är du 0013 som är och beter dig som en 8:a åring..

Xade har mer än dubbelt så mkt vett som du..

>_>

↗ till inlägget

xade enligt din profil är du 17 om drygt ett halvår.. iaf den nuvarande.... men förut var den på 1992 och du skriver och beter dig som en tolv åring

<_< Jo, en tolvåring som tror på gud o vågar stå för det, visst <_<

Senast ändrad:

30 Apr 2005

de är snarare flera på forumet som beter sig som senila gubbj*vlar än väluppfostrade 9½-¨åringar. f*n, fattar ju ingenting.. x_X

↗ till inlägget

det låter som mig -.-----------------

Shark lägg dig inte i du stavar som en 6 åring

men vad alla skall bråka om vilken ålder alla är i.... ni beter er som treåringar allihop.....

↗ till inlägget

6-åring*

:P

1 May 2005

Är det bara Mellanmjölk som ser hur komiska ni är?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in