Kommer man att kunna skriva in bokstäverna å, ä och ö i programvaran pictochat???
I Pictochat? Kommer Man Att Kunna Skriva Åäö?
Nej Det kan inte jag på Mitt :angry:
Men är inte ditt importerat????
Jag menade ju när det släpps i europa :)
inte om du har importerat eller förhandsbokat hos t,ex intendo som jag gjorde . men om du köper det efter den 11 mars så kan man nog skriva å,ä,ö i pitcho chat. mitt e förhands bokat så jag kan inte skriv å,ä,ö .
om jag förhandsbokar det på tex spelbutiken.se......
E det inte å, ä och ö då???
↗ till inläggetom jag förhandsbokar det på tex spelbutiken.se......
E det inte å, ä och ö då???
kanske det beror på var dom importerar ifrån. Men jag köpte ett vip paket från nintendo så då kunde jag inte å,ä,ö men det e ju egentligen inte nödvändigt med dom bokstävverna. en fråga hur mycke kostade ditt??vad får du för tillbehör?? jag fick super mario 64 ds , demoversion av metroid prime first hunt och en demoversion aav wario ware tutched. och ett ban och en extra pek penna för 1995:- ock ett papper som man ska skriva vad man tyckte om ds: et så får man en sak till ds:st som kostar 50 :- om man skickar det pappret.
p.s dåligt beskrivet. :P
jag har ju inte bokat än.. men jag ska (tror jag)
↗ till inläggetjag har ju inte bokat än.. men jag ska (tror jag)
ok men vad kostar det som du kanske ska köpa ?? vad e de för tillbehör??
Min kompis köpte sin från link sang och det finns Å ä ö
Man kan ju Skriva å ä ö med Pennan :P
det kostar vid 3000 spänn..
det e:
NDS
Super mario 64 DS
Rayman
Spider-man
3st extra stylus (pennor)
en väska som rymmer konsollen och 8 spel.....
(kanske struntar i stylus packet)
mitt är importerat och jag kan skriva å, ä och ö
det e ju nästan omöjligt....
↗ till inläggetDe tror jag inte på grabben i USA har dom inga Å,Ä eller Ö :ph34r:mitt är importerat och jag kan skriva å, ä och ö
kostar det 3000 spänn med allt eller bara paketet så får man köpa till delarna eller??
kostar det 3000 spänn med allt eller bara paketet så får man köpa till delarna eller??
med allt.. och jag köper det löst..
(jag har inte räknat ut det exakta priset ännu men det borde ligga runt 3000 lakan...
man kan skriva åäö de e bara ett gå in på andra symboler menyn
↗ till inläggetMen Nintendo DS har Alla regioners bokstäver.det e ju nästan omöjligt....
bra :)