Hoppa till innehåll

Yu-gi-oh Forbbiden Memorys


hero of time
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har det också :cool: ! det är jätte kul, jag har  också en bit av "exodia".  :rambo:

Har någon något tips för att vinna över "Kaiba" :huh:

 

jag äger honom han är lätt du ska ha two heated tunder dragon och fongedbeast då får du two heard tunder dragon på en atk styrka på 3300 den ända värdiga motståndare är heising rätt svår typ har vunnit över han 2 gånger :medieval: Redigerat av alex.e
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket för tipsen  :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort

 

det finns inga fusk för att få starcip föresten får du starcip varje gong du vinner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket för tipsen  :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort

 

Det vet jag men man får max 5 tror jag och för att skafa ett bra kort behöver man i alla fall 4000, och det tar evigheter att samla ihop <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack så mycket för tipsen  :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort

 

nehe om du har två mineskort så kan du klika på newgame med det som du har kommit kortast på så kolar du kortleken i card sopen om du går in på builddeck brukar jag göra har två mineskort :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...