hero of time Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 (redigerat) är det någon som har Yo-Gi-Oh forbbiden memorys(jag kan inte stava det)? i så fall svara snälla, det skulle vara roligt Redigerat 22 Februari 2005 av hero of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 23 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2005 är det någon som har Yo-Gi-Oh forbbiden memorys(jag kan inte stava det)? i så fall svara snälla, det skulle vara roligt jag har det jag har till och med en bit av exovdya har du problem så säg bara till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zuper_tails Skrivet 24 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2005 (redigerat) Jag har det också :cool: ! det är jätte kul, jag har också en bit av "exodia". :rambo: Redigerat 24 Februari 2005 av zuper_tails Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hero of time Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har det också :cool: ! det är jätte kul, jag har också en bit av "exodia". :rambo: Har någon något tips för att vinna över "Kaiba" :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Jag har det också :cool: ! det är jätte kul, jag har också en bit av "exodia". :rambo: <{POST_SNAPBACK}> Har någon något tips för att vinna över "Kaiba" :huh: jag äger honom han är lätt du ska ha two heated tunder dragon och fongedbeast då får du two heard tunder dragon på en atk styrka på 3300 den ända värdiga motståndare är heising rätt svår typ har vunnit över han 2 gånger :medieval: Redigerat 6 Mars 2005 av alex.e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) tips ha dragonzombi och elektriksnake då bildar de two heated tunder dragon behöver någon hjälp så fråga mig Redigerat 6 Mars 2005 av alex.e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hero of time Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Tack så mycket för tipsen :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Tack så mycket för tipsen :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort det finns inga fusk för att få starcip föresten får du starcip varje gong du vinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hero of time Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Tack så mycket för tipsen :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort Det vet jag men man får max 5 tror jag och för att skafa ett bra kort behöver man i alla fall 4000, och det tar evigheter att samla ihop <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Tack så mycket för tipsen :cool: Föresten är det någon som har sett något fusk för att få "stjärnor". det skulle vara roligt att ha för jag har alla koder till alla kort nehe om du har två mineskort så kan du klika på newgame med det som du har kommit kortast på så kolar du kortleken i card sopen om du går in på builddeck brukar jag göra har två mineskort :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hero of time Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Ja! det funka!! Du som sa att du visste allt, kan du inte säga någon motståndare innan Kaiba ( förutom den där svåre som är omöjlig att slå första gången) som man får bra kort av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 jag har haft det spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg