I vår skola finns en del som skolkar mycket dom går aldrig nästa på några lektioner.
En sak i 8:an var jag värdelös på att komma i tid men nu höst och vårterminen har jag aldrig kommit försent :kung:
:evil: för skolkarna
I vår skola finns en del som skolkar mycket dom går aldrig nästa på några lektioner.
En sak i 8:an var jag värdelös på att komma i tid men nu höst och vårterminen har jag aldrig kommit försent :kung:
:evil: för skolkarna
ja skolkar inte
Kommer du försent då
Kom igen skriv
ja två gånger en gång kvarsittning 15 min kom försent 10 min för att en sär person i 6an låste in hos i gympasalen andra gången 15 min då fick jag en varning nästa gång jag kommer försent får jag sitta kvar 30 min.
Skolkar nån gång ibland...kommer nästan alltid försent :P
Men vi har ju då inte kvarsittning...får vi 35% frånvaro eller mer så ryker vårt studiebidrag.
varenda morrn, första lektionen..eftersom bussen alltid kommer försent..
Skolka är inte att komma för sent. Skolka är om man till exempel låtsas vara sjuk.
Jag kommer nästan alltid försent minst 5 minuter. Får ingen kvarsittning dock eftersom jag går på Montessoriskola =P.
jag kommer kanske 5 in försent nån enstakad gång på 1 år
Jag kome för sent en 2 gånger en gång för sov jag men en annan gå kom jag försent
Låt inte skolan förstöra er utbildning. Ingen fara att skolka ibland.
nepp håller med jellyfisch
Det händer väldigt sällan att jag kommer försent. Men en i min klass kommer typ alltid försent två gånger har han sovit hela skoldagen, Sen nån gång kom han 13.00. :P
Jag skolkar aldrig! Men jag har kommit försent ett par gånger! :D
Aldrig skolkat. Aldrig kommit försent.
En som gick i min kalss han komm typ klockan 10 varje dag och en gång var han borta i en vecka. Det var säkert därför jag hotade att slänga ut han i vöstret för han var dum mot mig. och han var svin äklog han fick gå om det var tur det
vadå kommer försent eller skolkar :visslar:
När jag gick i 2an typ då gick en i min klass som heter rainer han var bara på 25 skoldagar på en termin :rolleyes:
Min kompis kom i 1 timme försen pågrund att han hadde för sovit sig.
Men han fick ingen kvarsittnig
Man blir piskad ivåran skola en gång hotade läran en med kniv
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in