Det är sant att han nickade ett bowling klot men han dog aldrig av det...
Wee Man
vad hände då..??
han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det.. :blink:
spelar ju ingen roll om man e kort eller lång man kan juh endå dö av det men Han e INTE DÖD ! :meddum:vad hände då..??han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det..
spelar ju ingen roll om man e kort eller lång man kan juh endå dö av det men Han e INTE DÖD ! :meddum:vad hände då..??han e ju kort så jag trodde han skulle dö av det..
just det.. www.wee-man.com kanske svarar på nått?
Det är inte helt otroligt att han skulle kunna dö av att få ett bowlingklot i huvudet med tanke på vad Jackass medlemmar brukar hitta på.
dirty sanchez e värre ;) slänger ju tegel stenar från ett hus i panchos hövve o han e också ganska kort :P
NEJ! han är inte död . det står att han är med och spelar in jackas the movie 2 credited cast (eller vad det heter) så han kan inte vara död :)
Han är/var en go grabb han...
Men min favvo finns ju kvar. de e han med Ray-ban liknande glasögonen, kommer inte ihåg vad han heter dock. :(
↗ till inläggetDär har ni ett bevis.NEJ! han är inte död . det står att han är med och spelar in jackas the movie 2 credited cast (eller vad det heter) så han kan inte vara död :)
BEVIS: http://www.imdb.com/title/tt0493430/
Han var med på Selebridy poker Showdown (eller hur det stavas) för ca ett halvår sen ;)
↗ till inläggetHmm det kan nog stämma!Han var med på Selebridy poker Showdown (eller hur det stavas) för ca ett halvår sen ;)
↗ till inläggeti så fall kommer han att dö av det förr eller senareHan dog inte genom ett bowling klot i huvudet.
Han är inte enns död :bah:
& dom där bevisen står ju på norsk-arabiska eller nått :angry:
↗ till inläggetRIP Wee Man :cry:det går rykten om att wee man i jackass dog förra året......är det någon som vet om det stämme....snälla måste veta
↗ till inläggetdet går rykten om att wee man i jackass dog förra året......är det någon som vet om det stämme....snälla måste veta
asså det är inte säkert att han är död
Hallå! Det är bara ett påhitt som media har skapat. Jason "Wee-man" Acuna ÄR inte död. Det finns till och med bevis!
Hah! vem har tutat i er det! lowl^^ han är lika levande som du och jag. ;)
OMFG lås denna tråd ! han är inte död!!
↗ till inläggetÄr du 100% säker på det?det går rykten om att wee man i jackass dog förra året......är det någon som vet om det stämme....snälla måste veta
↗ till inläggetÄr han skejtare han står i en ramp :Pdet går rykten om att wee man i jackass dog förra året......är det någon som vet om det stämme....snälla måste veta
men lol...-.- han är INTE död, de har kommit nya avsnitt av wildboys som gjordes i tidiga 2006