💬
Logga in
Fuska.se

Psp/nte Ds

43 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

precis!

28 Feb 2005
↗ till inlägget

Och jag är 100% säker på att du kommer snart att ångra dej.Du är ett Sony-f*n,e du inte det?Vem bryr sej om grafiken,ljudet.Det är lixom Nintendo-fans som vill SJÄLVKLART ha NDS,t.e.x jag.Och hur kan du testat båda noggrant?

1.Har det kommit ut till Skottland?Tror ej så.

2.Hur många år e du?22?Du behöver 3500 spänn(i Sverige)för att kunna köpa det där.

3.Om du nu e bara 14-16 år,har du frågat mamma & pappa om du fick dom två konsollerna?

4.Haru märkt att det finns chat på NDS.Du snackar skit om NDS.

Svara på frågorna.....+jag vill ha bevis på det där,t.e.x ett foto...... :evil:

1. Nej din dumma f*n. Jag skrev ju att min polare kopte boda i Japan under jullovet.

2. Jag ar 22. Och vad har det med saken att gora?

3. hahahhahhahahahhaah sa dum sa jag garvar

4. Vad ska man med chatten till? Du kan ju bara chatta med dina polare nar de ar i narheten. Hur nordigt ar det inte att chatta med polarna nar man sitter i samma rum?

Dar har du svar pa dina idiotiska fragor. Ska nog sluta svara pa 10 aringars fragor.

Nivå 0 · Nykomling

Om man har ett syskon/föräldrar/släkting i huset så kan man ju chatta med dom :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Och jag är 100% säker på att du kommer snart att ångra dej.Du är ett Sony-f*n,e du inte det?Vem bryr sej om grafiken,ljudet.Det är lixom Nintendo-fans som vill SJÄLVKLART ha NDS,t.e.x jag.Och hur kan du testat båda noggrant?

2.Hur många år e du?22?Du behöver 3500 spänn(i Sverige)för att kunna köpa det där.

3.Om du nu e bara 14-16 år,har du frågat mamma & pappa om du fick dom två konsollerna?

Varför skriver du inte med åäö?

↗ till inlägget

for att jag bor i Skottland och har inget svenskt tangentbord.

↗ till inlägget

Om man har ett syskon/föräldrar/släkting i huset så kan man ju chatta med dom :)

ja da kravs det att alla i familjen har en DS.

sa korkat sa att man maste vara ubernord for att komma pa en san ide

Nivå 0 · Nykomling

välj ds om du vill ha mario o bond(jag vill det)

3 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag menade ju om NÅN av dom har det <_<

tex så ska min 8 årige bror köpa det... (hans rum ligger precis ovanför mitt) så du kan vi chatta + spel spel i multiplayer...

<_< <_< <_<

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

NINTENDO DSLätt att man köper nintendo ds o super mario 64 DS! Det är bästa selet i världen!( längtar såååååååååååååååå till 11 mars)

Finns att köpa redan nu

5 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

import ja....

Nivå 0 · Nykomling

import ja....

9 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

psp dom kommer ha bäst spel...

10 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Tycker du ridge racer e bättre än mario?

Nivå 0 · Nykomling

inte jag iallafall.....

11 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

DS kommer idag,hoppas att de finns någon att spela multyplayer med nu

12 Mar 2005

PSP skulle jag nog välja, gillar inte mario och såna spel.. ^^

13 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Alltså DS rockar! Min kompis har det! Han har råkat repa den nedre skärmen med pekpennan :lol: Aja, jag ska köpa DS, även om jag får avstå fraån allt annat i typ 4 månader! Eller vänta, kanske får det när jag fyller år (om en vecka, exakt)!

20 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Putsar skärmen på Nintendo DS innan jag använder pennan så det inte blir några synliga repor.

Värst vad alla är försiktiga med skärmen -.-...Nintendo borde tillverka en speciel putsare för LCD skärm asså för DS

26 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

PSP :cool: Varför NDS säg mig vad är det som är dåligt med PSP förutom Skärmen och priset men vad trodde ni att den skulle kosta det är kvalite från Sony

NDS är väl rätt OK men endå Plastig och Klumpig nää inte min stil. NDS är för dom som vill sitta och lira Gammla Super Mario 64 Pokémon Safir vad det nu heter . NDS = För barn som gillar Nintendo.

PSP = För dom hårda grabbarna som vill lira lite Pang Pang och köra sport spel och titta på film. :rambo:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in