Uppdatera nu för f*n ja e ju combat lvl 72!!!!!!!!
Nytt Team På Runescape
Jag joinar jag är combat level 48
jaja lugna ner dig lite :cool:
Jag är faktist i lvl 34 nu
JaDa:Off topic!
vad menas med of topic??? :blink:
ps jag har ingen msn men har ni ICQ
falconeric
heter jag
<_<
↗ till inläggetJa sa det då att Zello skulle ändra sitt första inlägg-....... <_<JaDa:Off topic!
PS:kan ja få va han som leder alla under 34???(utom Zelo såklart :rolleyes: )
Xuse me men jag e i combat level 8 nu.:)
jag vill vara med... jag hade en gubbe på lvl 50 typ... men den är borta :( jag hade typ 150k :( min nya heter SWE_kebab... är på lvl 24... börja med den igår..jag vill vara med i DEVILS PACK :evil:
är detta vanliga runescape eller???
ni rockar men jag är en av nobbsen :( så jag får någ tränna mer :rolleyes:
↗ till inläggetJaDa:Off topic!
Då kunde du säga ändra för att jag e i 34 nu! Och nej du får inte bli den som leder alla under 34
Det här gänget äger ju :evil:
har redan mördat 2folk.
o nu är jag i lvl 39. :evil:
fått D battle axe nu....Muahahah :evil:
zelos vi borde ha en minsta lvl i teamet.. typ alla som är 30+ får vara med.. för vi kan ju inte gå runt med folk som är i lvl 10 i wilderness PS:jag är i 32 nu DS
Allså måste man alltid gå ut i wildy :evil:
HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader
w00t du ha mer magic än mig :D
↗ till inläggetJag ska också få ny dator den jag har nu kan jag inte spela RS medHALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader
skitsamma