Hoppa till innehåll

GS:The Lost Age


Fruktnystan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag behöver också hjälp, jag är fast i Ankohl Ruins. Det finns en statydel som är fast *Fast man kan använda move på den* Den ska ner till våningen under den... och det är det jag inte vet hur jag ska göra för att få ner den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska gö reveal och då öppnas ett hål som statydelen ska

ner i.

 

en polare säger att man kommer till vale när man klått doom dragon.

är de sant? :roll:

 

 

Man kommer se en film där Vale är förstört av ett utbrott av mt aleph men nej man kan inte gå runt där.... desutom finns det en boss som är bättre än doom dragon, ~Duhallen~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man ska gö reveal och då öppnas ett hål som statydelen ska

ner i.

 

Tack, tack tack det där har jag suttit fast vid i en vecka :D

Nu har jag varit vid den gamla damen och fått treudden *eller vad man kallar den* Vart ska jag då? Är det till Lemuria? Jag har åkt dit men det är en stor sten ivägen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

VA? Ska man åka runt vulkanerna? Det verkar helsjukt!!! Och förresten, vem är den här j*vla Poseidon alla snackar om? Behöver okså hjälp med Ankohl Ruins. Ett tips är att när man har fått den där saken från Dailas sanctum ska man åka till Yallam som ligger i östra Osenia, och be den där smeden att göra om den. Gå sedan ut ur stan och gå tillbaka igen. Hans fru kommer att kräva mycket pengar av dig men det är det värt, för att när du har fått den, så kan du använda den hela tiden utan att den tar psynergy!!! Den ger bara 160 hp till varje i gruppen, men det är ju skitbra för då slipper man köpa herps hela tiden!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är i Jupiter lighthouse nu *Helt otroligt att jag klara Poseidon :shock: * och inne där så finns det en sak som sitter fast på väggen och golvet och det är lila saker som åker upp och ner där *på ett ungefär* vad ska jag göra där, behöver jag något mysko sak eller vad ska man göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

först måste du till Shamans village. den ligger på norra ön av västra "världen". där ska du visa borgmästaren Shamans rod, sen kommer du möta tre gubbar på ett race å bli utmanad av dom. slå dom för att få psyenergin "hover". då kan du sväva en liten stund över dom lila grejorna i Jupiter Lighthouse....*hoppas du fattar!*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...