tjenare..jag har två trainers som jag tror är dom vanligaste ..men jag har ett problem...ingen funkar...kan någon ge mig lite hjälp som man ska göra så dom ska funka
tack på förhand..
:meddum:
tjenare..jag har två trainers som jag tror är dom vanligaste ..men jag har ett problem...ingen funkar...kan någon ge mig lite hjälp som man ska göra så dom ska funka
tack på förhand..
:meddum:
INGEN trainer (inklusive min) är gjord för Slaget om Midgård med svenskt språk.
Om du vill att trainern skall funka MÅSTE du installera om spelet och välja ENGELSKA som språk.
så om man installerar om slaget om midgård på engelska så kommer det funka?
Japp
skulle man kunna få den trainern? :P
↗ till inläggetskulle man kunna få den trainern? :P
ladda hem från den här länken http://www14.brinkster.com/mrkongo/trainer.zip
den funkar inte....
jag har en trainer som funkar med svenskt språk. Det gör dem flesta från http://xcom.xhost.ro/index.php
↗ till inläggetskulle jag kunna få den... eller så kan du säga hur man fixar en trainer (med svenskt språk) på den sidan :bah:jag har en trainer som funkar med svenskt språk. Det gör dem flesta från http://xcom.xhost.ro/index.php
Har någon av er lyckats ladda ner en karta ??? kan ni hjälpa mig i så fall.
Jag hittade då ingen "svensk" trainer på sidan du gav....däremot fanns det gott om mods.
<_<
ja hitta heller ingen svensk trainer..vägled oss tack =)
ps. när man har laddat hem maps..vart lägger man dom för att spela på dom?
Ååhh... Vad jag har längtat efter en sådan sida. *Dreglar...*
Tack så mycket ^_^
↗ till inläggetjag har laddat ner en karta men inte lyckas att få den funka... :huh:Har någon av er lyckats ladda ner en karta ??? kan ni hjälpa mig i så fall.
hjälp mig med att få den att funka.. :blink:
För att använda moddar och sådant måste man då ha den engelska versionen av spelet eller?
man måste inte ha den engelska versionen av spelet. Moden Maniac units mod den kan man ha på vilket språk som helst. Men dem andra modarna då byter spelet själv språk till engelska. Fast det är bara på den moden. Sen så kan du ju byta mod. För man kan inte ha på alla samtidigt.
Har någon testat moden vid namn First age nånting ??? Den e as cool. Man få två nya lag. Elves och Angbad.
Hur gör man efter att man laddat ner modarna för att få in dom i spelan alltså?
↗ till inläggethur får man in den moden....jag har försökt men får den inte att funka !!!!Jag vill ha den jätte mycke snälla hjälp mig !!!man måste inte ha den engelska versionen av spelet. Moden Maniac units mod den kan man ha på vilket språk som helst. Men dem andra modarna då byter spelet själv språk till engelska. Fast det är bara på den moden. Sen så kan du ju byta mod. För man kan inte ha på alla samtidigt.
Har någon testat moden vid namn First age nånting ??? Den e as cool. Man få två nya lag. Elves och Angbad.
Jag hade laddat ner Epic Warfare Mod. Jag instalerade den men det gick inte att köra. Så jag undrade om man måste installera om det till engelska versionen för att få det att fungera?
det spelet vaerkar inte var kul...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in