Jag skulle tycka det var schysst!
Övernaturliga Saker
De är klart att de ska va övernaturliga saker med :evil:
Ja..
Hoppas jag med :lol:
Ja det skulle va coolt :cool:
vote:nej jag tycker det blir för overkligt
Visst skulle det vara roligt med nåt övernaturligt. Men skulle man bli jagad av big fot tex, skulle det vara dålig, OVERKLIGT. <_<
alla gta spel e la ganska ovärkligt redan tex minuterna e sekunder man får bara fram vapnena i handen när man bytar man kan hoppa från höga us och över leva (när man trycker oregelbundet på fyrkant) och att bilar sprängs bara dom hamnar upåner osv så det e ju inte overkligt att det ska finnas övernatuliga gräjer och så e det spännande med övernatuliga saker
Att bli jagad av big fot skulle vara för mycket, bara för att spelet är overkligt, behöver man inte göra det ännu overkligare. Men vissa övernaturliga saker är spännande.
det hade väll vart kul med sånna myter som finns skulle finnas typ som ufon å massa saker
de skulle va kul.. men de får ju inte va för mycke o för ofta då .
ne det skulle såfall vara coolt att se en grön stråle mitt i öknen och uppe i himmeln så va det ett stort ufo hur mäcktigt skulle det inte vara att ha kort på det!?
↗ till inläggetDet skulle va collt om dom landadene det skulle såfall vara coolt att se en grön stråle mitt i öknen och uppe i himmeln så va det ett stort ufo hur mäcktigt skulle det inte vara att ha kort på det!?
↗ till inläggetJag skulle ha skjutit ner big foot med en minigun och tagit kort av hans lik :evil:ne det skulle såfall vara coolt att se en grön stråle mitt i öknen och uppe i himmeln så va det ett stort ufo hur mäcktigt skulle det inte vara att ha kort på det!?
↗ till inläggetne det skulle såfall vara coolt att se en grön stråle mitt i öknen och uppe i himmeln så va det ett stort ufo hur mäcktigt skulle det inte vara att ha kort på det!?
aaa å går runr å tar kor å andra meniskor å sen strålar ner dom å så e dom helt konstiga men....det ska inte hända ofta!!!!!
Ja lätt det skulle vara riktigt coolt om det var övernaturliga saker.
Bryr mig faktiskt inte så mycket. ;)
Folket har valt tydligt ...vill dom ha övernaturliga skaer med i nästa GTA!!!
Hoppas nu att Rockstar North oxå tycker så!!!