Någon som vill sälja sin rune schimitar för 25k please!
Runescape
↗ till inläggetNågon som vill sälja sin rune schimitar för 25k please!
det är inte många som säljer sina rune scimmy för 25k, priset ligger på 30-40k.......men om du får tag på en för 25k så har du tur
Jag vet men jag behöver verkligen en.
↗ till inläggetJag vet men jag behöver verkligen en.
du får typ skaffa 5-10k mer, om du ska få tag på en...
Kanske men jag hoppas på att någon säljer det finns ju såna som gör rune schimitars och säljer för 20-25k
sry för dubbel men jag köper antigen rune schimitar eller rune pickaxe
har du lust att göra att jobb åt mig på rs???och tjäna 10-15k
mmm... kanske vad är det för jobb?
yo va e de för jobb jag vill jobba också
du ska skaffa 100-200 plain pizzas.....alltså så här ska du göra då.....
du fixar en pizza deg och lägger på ost och tomat....du ska inte koka dom de ska vara uncooked......
om du inte vert vart du får tomat och ost så finns det hoss häxan i draynor village...ganska nära kapten Ned, som du for hälp med dragon slayer av
Jag vill ha ett jobb först!
↗ till inläggetJag vill ha ett jobb först!
jobbet är att du ska fixa pizzorna...läs meddelandet ovanför
men shit man gor till bandit camp o koper pizza plains der men nej txh för complicerat för 100 plains 5k 200 plains 10k så sa du va? seljer non 316 silver eller mindre?
man måste va cooking 35... :huh:
↗ till inläggetmen shit man gor till bandit camp o koper pizza plains der men nej txh för complicerat för 100 plains 5k 200 plains 10k så sa du va? seljer non 316 silver eller mindre?
jag har inte bestämt mif för priset än...men säg du hur mycket du vill ha per pizza
hmm om den ska va me tomat och cheese kanske 100 eller 150 each för de ger liv och cooking lvl
↗ till inläggethmm om den ska va me tomat och cheese kanske 100 eller 150 each för de ger liv och cooking lvl
ok, vi säger så här....jag vill ha 100 pizzor och du får 100gp/pizza så på 100 pizzor så får du 10k....
kanske, e de inte bättre me raw lobbys för att koka? de e så jobbit at fixa uncooked pizza
jag orkar inte fixa ´kan f*n inte var draynor village ligger
↗ till inläggetkanske, e de inte bättre me raw lobbys för att koka? de e så jobbit at fixa uncooked pizza
tyvärr men jag behover pizza......ska bli member snart och göra ananas pizza
det är därför jag behover pizza