funderar på att köpa plastytion 2 men vet ej är det bra lr ska man köpa nintendo ds
Hmm Skam Man Köpa Playstation 2 Lr Inte
Ja playstation2 är bra :P
Playstation 2 :P
nintendo ds
↗ till inlägget:bah: :meddum: :meddum: :meddum:nintendo ds
KÖP PLAYSTATION2 I STÄLLET FÖR NÅGON DUM NINTENDO DS!!!!!!!!!!
Köp playstation2 eller psp
ja ska köpa playstation2 med gta san andreas , har xbox...
Om du ska köpa PS2 köp det inte på SIBA jag köpte mitt där och det har pajat 4 gånger
VAD DU ÄN GÖR KÖP INTE EN PLAYSTATION 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN SUGER SÅ HÅRT ATT DEN KNAPPT GÅR ATT SPLEA PÅ!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetnintendo ds
en till som nästan slog världsrekord i ljugning.... DS är inte dum.. inte min iallafall :P :cool: men köp DS
men herregud... ps2 o nintendo ds ä ju inte en s samma sak .. ska du välja så köp PSP när de komemr.. som vanligt ps fast de går att ha i fickan .. :cool: o ds suger ju ...
Själv tycker jag att du ska köpa PS2
jo.. PS2.
Här har du fått en jä..... massa svar vad annat folk tycker ta reda själv vad som passar bäst.Titta vilka spel som finns till de olika basenheterna och sen vad det finns för möjligheter att göra mellan olika konsoller..Själv har jag en av varje(finns ju godbitar till alla enheter tycker jag)
↗ till inläggetJag ljuger inte en av mina kompisar har ds och den suge_!!!!!!!!!nintendo ds
jo kollade på ett nintendo ds i en affär som heter game där tog dom 1600 för sitt ds och på onoff så tog dom 1500 för sitt nintendo ds
onoff's playstation 2 kostar där 1500 så tror att jag satsar på playstation 2 tack alla för er hjälp
bra val ps2 är mycket bättre än nåt himmla nintendo DS :)
↗ till inläggetbra val ps2 är mycket bättre än nåt himmla nintendo DS :)
håller med, köp PS2, den har GTA SA,
↗ till inläggetPlaystation2 är bäst tycker jag. :cool:funderar på att köpa plastytion 2 men vet ej är det bra lr ska man köpa nintendo ds
↗ till inläggetAnnars finns SAN Andreas på XBoxja ska köpa playstation2 med gta san andreas , har xbox...