💬
Logga in
Fuska.se

Fattar Inte

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

fattar inte att man kan tycka att skolan är rolig...

↗ till inlägget

Vem tycker det ???
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Vete f*n :D

Nivå 0 · Nykomling

att man lär sej saker är roligt men inte klasskamraterna som bara mobbas hela tin....

jag tycker de är kul att gå i skolan! :D

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det är ju as kul

att hänga med sina polare på rasten och lära sig nya saker hela tiden!

Nivå 0 · Nykomling

Skolan är kass

Det ända som är kul är att förstöra för andra och va med kompisar

5 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

skolan är kul för det mesta. men vi har för många låååånga raster och för lite att göra.

Nivå 0 · Nykomling Baron

Jo, skolan är kul ibland. I alla fall på gymnasiet. Men tyvär är rasterna för långa och man har en j*vla massa läxor.

Nivå 0 · Nykomling

åhh, en till med hål i schemat!

vi har upp till 1,5h lunch 3 dagar per vecka, och vissa dagar nästan lika mycket lektion som rast!

Nivå 0 · Nykomling

I skolan lär man sig mycket onödigt över årskurs 6 så man kunde slutat då

Jag tycker att det är segt att hänga med sina "kompisar" på rasterna, så jag fattar inte hur folk kan tycka det är kul!

6 Mar 2005

Det är väl att de som vill gå i skolan törstar efter Kunskap, inte lika mycket som jag själv ^_^

Men några lektioner längtar man faktiskt till då man kommer till skolan. Engelska, Svenska, SO och Matte lektionerna är de timmarna jag gärna vill sticka till istället för Slöjd och sådant. Många har sina egna smaklökar...

Nivå 0 · Nykomling

Bra sajt RowyN ^_^

Att hänga med polarna eller klappa till någon*löst* är ju f*n det roligaste man vet :lol:

Har en snubbe i vår klass, var vänner förut men nu är vi ovänner, han slår mig alltid på smalbenet. Sist drog han i så j*vla hårt att hela knäet började blöda.

Men skolan är förstås tråkig.. ;)

1 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

skolan är kass
2 Apr 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bra sajt RowyN ^_^

Att hänga med polarna eller klappa till någon*löst* är ju f*n det roligaste man vet :lol:

Har en snubbe i vår klass, var vänner förut men nu är vi ovänner, han slår mig alltid på smalbenet. Sist drog han i så j*vla hårt att hela knäet började blöda.

Men skolan är förstås tråkig.. ;)

Slå tillbax då!! Eller kom läraren?

Jag själv tycker att det är för mycket repetition och man arbetar för långsamt..http://www.my-smileys.de/smileys2/1106.gif

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in