jag har bara slått 287
SSBM: Home Run Contest..!
mm, jag med, jag slog igår 400 med ganondorf, det e bra! och jag har slagit 400 med roy också
ook
men de är väll bara ja som har slått 1200 (som har skrivit tråden)
ok... ja ska försöka förklara men ni kommer nog att fatta nada:
flyg upp och kasta ner slag trät så den kommer på säcken sen slå till den när ni är i luften (utan trät), landa, gör slå upp den i luften (med trät) och sen smasha iväg den....... men de är AS SVÅRT!!!
okk jag fattar lite men med vilken gubbe ska jag göra d tycker du
ja gjorde de me Jiggilipuff
nu tog ja 567 med ganondorf
ok
slåt 580 meter med yoshi man gör så här: hoppa upp över sand säken och tryck neråt och A Då sprattlar han med benen och om du träffar alla sparkarna så tar det ungefär 27-30 i skada den gör du 4 gånger eller nåt och sen slår du iväg den med base boll trät Om du hoppar med Y eller X så måste du trycka mycket lite för att hoppa och landa precis över
ok
`jag har typ lite över 300 med fox jag och en kompis tog det genom att peppra på skjut knappen och sen slå med bränbolls trä
Jag har 499,9 meter med Jigglypuff. Jag har även 475 meter med Iceclimbers.
hehe nästan 500 då
men för F*N kan ni skriva hur ni gör!! det var därför jag gjorde detta inlägg!!
jag har bara slått 270-279
de vill du inte veta hur man gör
Jag har 499,9 meter med Jigglypuff. Jag har även 475 meter med Iceclimbers.
vilken atack gjorde du hon suger ju att slås med eller?
om någon har slagit över 550 meter med nån kan den säga hur man gör för jag måste bara slå längre än mina kompisar
ok
men kan du sluta spamma du får inte bara skriva ett ok!!! fatta jä*la *********
till jonte, hur slog du ca500 med iceclimber`???
Jag har 499,9 meter med Jigglypuff. Jag har även 475 meter med Iceclimbers.vilken atack gjorde du hon suger ju att slås med eller?
jo kanske de men hon e bäst på home-run contest
men var bäst på home run sa du?? jigglypuff e ingen tjej om du tror det!