Vem slår ni längst med i home run contest och hur gör ni då??? jag kör med Pichu och gör upp B (hedbang) en gång och ner B (thunder) tre gånger och sen tittar jag så jag står med ryggen mot säncen och slår höger A... då går den ca 405 m... jag veta att alla andra har fått jättelångt men vill veta hur långt och hur!!!
SSBM: Home Run Contest..!
Jag har slagit ungefär 460m med Roy.Jag Gjorde upp-A tre ggr och sen så laddade jag med B
gjorde du den där attacken där Roy sticker upp svärdet så det kommer eld??? (dom där upp A atackerna..)???
Jag slog 470m med ganondorf (vet inte inte vilken attack
1207 me Jiggilypuff.....
hur då
ja hur fatta noll av de :shock:
gjorde du den där attacken där Roy sticker upp svärdet så det kommer eld??? (dom där upp A atackerna..)???
japp
1207 me Jiggilypuff.....
Menar du kanske 1207 fot? Det motsvarar ca 40-50 m...
Roy. över 500.
hur kunde du slå 500 meter, det är ju omöjligt typ..
inte om man gör på rätt sätt
jag hinner aldrig ladda upp helt.... :frown: hur ska man hinna??
1207 me Jiggilypuff.....
Menar du kanske 1207 fot? Det motsvarar ca 40-50 m...
vetefan.... men ja menar de dom räknar me (tror de va fot
men ni får ju skriva hur...! jag fattar inte hur ni klarar 1200 meter...! använder ni baseball träet??? de gör jag!!
Jag klarar inte det heller
jag hinner aldrig ladda upp helt.... :frown: hur ska man hinna??
börja ladda redan när det är 4 sekunder kvar......
Det tar 5 sekunder att ladda helt!! jag har provat!! jag tog på Super Sudden Death och så börja jag ladda direkt när matchen började och sen dom mn motståndare när jag släppte den direkt och tiden blev 5!!
jag vill ha svar i min tråd... jag vill veeeeta! hur ni kan få 1000 meter!!
men ni får ju skriva hur...! jag fattar inte hur ni klarar 1200 meter...! använder ni baseball träet??? de gör jag!!
det kanske ärr jiggylypuffs ner B attack