Hoppa till innehåll

Kärlek Mm


Autobahn
 Dela

Rekommendera inlägg

Orka fixa  tjej nu....det finns ändå inga snygga metalbrudar på min skola..

 

Han kanske tycker det är jobbigt om tjejen har en annan musiksmak eller så kanske han villl snacka om metal och gå på konserter med sin tjej eller liknande. Det skulle jag gjort iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst _Otaku_

*e typ kär i en kille men han e typ inte kär i mej (jag e för ful) :(

 

själv har jag inte varit kär i en kille utom han så har inte varit ihop me en kille(än ;) ) men vi bor i en liten by så det finns bara en skola å där känner alla till varandra oxå!!!! :(

 

* Om han tkr det har han ju inget liv..insidan räknas. Men jag tycker inte att man ska missnöjd med sej sj tack vare en man e kär i. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Ja va ihop me en i ca 1 år de va när jag gick i fyran(går i 6an nu)

Vill bli ihop me en i min klass men jag e litte blyge när de gäller att fråga sånna saker får se om ja vågar på våran klassfest på torsda

 

 

Har du någon nära relation med henne? Kompis eller så att ni pratar med varandra. Isåfall så borde du börja småprata lite med henne mera och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ähh, tänk positivt. :)

 

Jag vet många som är kära i mig :rolleyes: Skönast va de nog med, ja, vi kan kalla henne A. Jag och A stod bakom ett träd och kysste varran(mysigt).. ;)

 

A heter något annat i verkligheten Vill inte avslöja hennes namn p.g.a. Kompisar kan kolla,.

 

Varför kämmas för dt? Det kan ju inte vara ett jätte serriöst förhållande^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja va ihop me en i ca 1 år de va när jag gick i fyran(går i 6an nu)

Vill bli ihop me en i min klass men jag e litte blyge när de gäller att fråga sånna saker får se om ja vågar på våran klassfest på torsda

 

 

Ingen relation alls hon gillar inte mig längre.Hon går omvägar för att slippa gå i närheten av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...