Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Vilken är er favvobana då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 baby mario och baby luigis men bäst e ändå donkey kongs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jo, Donkey Kong´s bana är väldigt fint gjort... Jag gillar nog mest Rainbow Road... Med några speciella anledningar-.... Vilken bana tycker du är tråkigast då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 dry dry desert eller vad den nu heter jag kkommer altid 2a eller dåligare på den jag HATAR den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 dry dry desert eller vad den nu heter jag kkommer altid 2a eller dåligare på den jag HATAR den Att den suger?den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 jag komer alltid på 50,hc varvar jag alltid alla fall en på 100,hc kommer jag 1a på mirror kommer jag alltid 2,3 eller 4 jag suger på den favvo bana baby park Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag gillar Dry Dry Desert på grund av alla svängar och så...Varvar också ofta en på 50cc....Jag kommer alltid 1:a förutom när stora fel som att åka ner i Piranha plant uppstår... Fast det gör man ju inte=) Men om jag skulle åka ner med hjälp av ett skal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 snackar ni skit om min föredette favorit bana Dry dry desert :P Hehe...ja höll på få fram en Special ghost på den men jag orkade inte köra efter jag kom några små hundradelar ifrån att få SG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 snackar ni skit om min föredette favorit bana Dry dry desert :P Hehe...ja höll på få fram en Special ghost på den men jag orkade inte köra efter jag kom några små hundradelar ifrån att få SG. Jag fick SG förut... Men nu får jag en ynka sekund ifrån... Det går ju typ bara att få bra tid med Toad på den banan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Att den suger? den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan jag försöker inte heller köra den banan men på cuper o så måste man ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Att den suger?den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan jag försöker inte heller köra den banan men på cuper o så måste man ju <{POST_SNAPBACK}> Om ni inte vill riskera att köra ner i hålet kan ni ju hålla er en bit utanför... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (Petey Piranha @ 28/05-2005 11:32:43) Att den suger?den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan jag försöker inte heller köra den banan men på cuper o så måste man ju <{POST_SNAPBACK}> Om ni inte vill riskera att köra ner i hålet kan ni ju hålla er en bit utanför... <{POST_SNAPBACK}> et försöker jag men jag svänger för tidit och då håller jag på sugas in, m,en brukar klara det oftast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg