💬
Logga in
Fuska.se

mario kart till gamcube

566 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

snackar ni skit om min föredette favorit bana Dry dry desert :P  Hehe...ja höll på få fram en Special ghost på den men jag orkade inte köra efter jag kom några små hundradelar ifrån att få SG.

Jag fick SG förut... Men nu får jag en ynka sekund ifrån... Det går ju typ bara att få bra tid med Toad på den banan...
28 May 2005
Nivå 7 · Fuskare
Att den suger?

den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan

jag försöker inte heller köra den banan men på cuper o så måste man ju

Nivå 10 · Veteranfuskare
Att den suger?

den är tråkig och konstig speciellt vid hållet den suger ner mig alltid typ så jag kör inte den barnan

Om ni inte vill riskera att köra ner i hålet kan ni ju hålla er en bit utanför...
Nivå 10 · Veteranfuskare
(Petey Piranha @ 28/05-2005 11:32:43)
Att den suger?

Om ni inte vill riskera att köra ner i hålet kan ni ju hålla er en bit utanför...

et försöker jag men jag svänger för tidit och då håller jag på sugas in, m,en brukar klara det oftast
Nivå 10 · Veteranfuskare

hehe... Håll 20 meter avstånd om det är så....=P För säkerhetsskull...

29 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Hehe Dry Dry Desert är den ända banan jag inte har låst upp Special Ghost på :P Men jag har ju aldrig försökt så.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag har låst upp Special Ghost på dem banorna jag har kört på hittills... Och det är fram till Wario Colosseum....

Nivå 7 · Fuskare

Special ghost, om man låser upp en, stannar dom där då hela tiden? Eller måste man klara det jämt?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Om man låser upp en så försvinner dom nästa dag

Så man måste vinna igen för att få tillbaka Speciall ghost

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Fel, Special Ghost försvinner när man stänger av spelet.

Jag fick fram Special Ghost på Dry Dry Desert på andra försöket idag.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är ju ungefär så det är.. Fast jag tror inte man låter spelet stå på i flera dygn.. så man kan ju säga att trollungen har rätt...
30 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Jo men tänk om man får fram special ghost och stänger av spelet och sen sätter på det. Då är det en helt annan sak. Vilket jag brukar eftersom jag sitter vid datorn också

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jo men tänk om man får fram special ghost och stänger av spelet och sen sätter på det. Då är det en helt annan sak. Vilket jag brukar eftersom jag sitter vid datorn också

Jo, det är ju klart... :angry: Fast jag tycker SG borde stanna kvar för evigt..
Nivå 5 · Fuskare

Själv tycker jag det är skitlätt att få fram SG :)

Nivå 7 · Fuskare

Nja, vissa banor är lätta och andra svåra...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Luigi circuit är lätt barna en jätte lätt barna faktsikskt

Fick bättre tid på den nu ca 1,26,200

Tar ni vägen bakom kedjehunden på Luigi circuit som SG gör?

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Trollungen: Jag tar vägen bakom Chain Chomp varje gång jag kör den banan.....Ingen snack om saken... Annars får man inte lika bra tid som man skulle fått...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Trollungen: Jag tar vägen bakom Chain Chomp varje gång jag kör den banan.....Ingen snack om saken... Annars får man inte lika bra tid som man skulle fått...

Okej var lite osäker om den gick segare, orkade inte testa

Fast jag har som vanligt oturen att Hunden kommer just när jag kör förbi :( så jag fortsätter inte då

Nivå 7 · Fuskare

Jag kör inte bakom men får bra ändå, ska testa bakom...

Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej.. Ungefär samma sak hände mig på Mushroom City... På tredje varvet tajmade jag precis in så jag mötte öga mot öga mot Wiggler-bilen.. Lite osis... Fast en gång hann jag före och fick 1:51:*** med Wario och Waluigi,,,

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in