Helst med Kompisar.Jag brukar använda Yoshi fram och Paratroopa bak.
mario kart till gamcube
Vad gör det för skillnad? Har det någonting med karten att göra? Eller är det så att Yoshi är din favorit och att Koopa Paratroopa har en bra special?Helst med Kompisar.Jag brukar använda Yoshi fram och Paratroopa bak.
Rätt,Yoshi är min favorit och Paratroopa har en bra special.
jag har paratropa och toad
Baby Mario fram, Paratroopa bak =)
Baby Mario fram, Paratroopa bak =)
toad,baby luigi
toad,Paratroopa
baby mario,baby luigi
Jag brukar köra med jämna par (förutom med såna som inte kan det). Helst med Koopa fram och Paratroopa bak. Eller Petey pirahna fram och King Boo bak. Petey pirahna och king boo kan alla special!!!
Baby Mario fram och Baby Luigi bak!
Ett superteam!
Jag har inte haft spelet så länge och jag har inte sjunkit in i det så mycket.. Jga har inte skaffat någon favvogubbe.. Är det någon som kan rekomendera Några som man kan vara för lite framgång för en gångs skull :D
om du har fått toad och toadette så är dom ett vinnande par enligt mig, annars kan du använda typ baby mario o baby luigi dom e gulliga och har bra special men det är helt upp till dig vem du kör bäst med.
bebisarna knäcker woho
Det gör väl ingen skillnad om det är 2 lätta eller en lätt och en tung som sitter i samma bil?
jag tycker att mini bowser ska sita fram och paratropa bak ett jätte bra lag
a det e sant men alla har sina egna favoritlag
baby mario och baby luigi är lungt bäst
mm med toad bilen
eller baby luigis tycker jag iaf
guld bilen e den bästa men endå så fett så den e sämst på bilbanor asso när bilar kommer emot en då kan man typ inte svänga undan
OK vad får man för saker på:
Mirror mode Flower cup, Star cup, Special cup och All tour cup?
aldrig attt ja orkar säga det allt finns på en hemsida sso hur man vinner alltin´g det e sk*t bra hemsidan är www.mariokartdoubledash.co.uk men hemsidan funkar inte längre för den har försvunitt men annars var den sidan super bra ..... och det stod exact allt om spelet
bra hemsida