e d sant att man kan få guld-bilen, den man kör i när man har vunnit en cup?
mario kart till gamcube
Ja det kan man. Klara Allcup Tour på Mirror så får du den.e d sant att man kan få guld-bilen, den man kör i när man har vunnit en cup?
har fått spelet nu
losade på 100 cc star cup tack vare min korkade lillasyrra
Jag ska köpa Mario Kart imorgon :D Hoppas att jag tycker att det är kul annars så tar jag livet av mig :P
Slänga ut så mycklet pengar i onödan det har jag inte gjort sedan jag köpte Pikmin till gamecube :D Så jag hoppas det är värt varenda öre att köpa Mario kart :shock:
Jag ska köpa Mario Kart imorgon :D Hoppas att jag tycker att det är kul annars så tar jag livet av mig :P
Slänga ut så mycklet pengar i onödan det har jag inte gjort sedan jag köpte Pikmin till gamecube :D Så jag hoppas det är värt varenda öre att köpa Mario kart :shock:
det är det
hur får man special cupen
Jag TROR att du ska klara Mushroom Cup, Flower Cup och Star Cup på 150 för att få Special Cup.
tack för svaret men det var fel.
har fått cupen nu .man fick den när man klara 100cc star cup
har nån fått den där blåa super farten? jag har fått den 2 gånger men jag vet inte hur, nån som vet?
Menar du en "Doubledash" Sonic."Doubledash är en sån man kan få när man startar.
eller den man gör när man svänger??
har nån fått den där blåa super farten? jag har fått den 2 gånger men jag vet inte hur, nån som vet?
Det finns flera Turbo-grejer.Det är dessa:
1.Fart-Svampar.Får man i lådor ibland.
2.Turbo-Start.Får man om man gasar precis efter 1 i starten.
3.Raket-Start.Får man om båda två gasar precis efter 1 i starten i Samarbete.
4.Sväng-Turbo.Får man om man glidsvänger och gör en turbo.
Läs mer i Instruktionsboken.
ja jag menar den i starten
klicka a när det står start
Jag såg på en sida att man skulle kuna få ett flygplan är det sant?
nej det är det inte. kolla mer om spelet här http://www.mariokart.com/launch/home.html
Man ska klicka på A lite efter start(puttelite).
okej, tack 8)
Jag har inte haft spelet så länge och jag har inte sjunkit in i det så mycket.. Jga har inte skaffat någon favvogubbe.. Är det någon som kan rekomendera Några som man kan vara för lite framgång för en gångs skull :D
det är bra att har en snabb fram och en som är stor bak...tycker jag i alla fall....så Peach fram och tex Yoshi bak är en bra kombination...
vad gör ni helst på spelet??
kör cuper eller time trials eller med kompisar?