💬
Logga in
Fuska.se

Vi Har Konstiga Lärare

27 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

min kompis sitter i bänken brevid mig då satt han och slog mig löst(så jag brydde mig ej)sen slog han hårt då sloga jag till lite löst då fick läraren damp på mig :cry: varför skyller dom ej på mig och ej på han nått och så satt han och prata med mig och då brydde jag mig ej i han(för vi hadde genomgång) då sa läraren åt mig :angry: finns de nått sätt som jag kan göra så dom slutar anklaga mig hela tiden? :cry:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Du kan prata med rektorn

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

min kompis sitter i bänken brevid mig då satt han och slog mig löst(så jag brydde mig ej)sen slog han hårt då sloga jag till lite löst då fick läraren damp på mig :cry: varför skyller dom ej på mig och ej på han nått och så satt han och prata med mig och då brydde jag mig ej i han(för vi hadde genomgång) då sa läraren åt mig :angry: finns de nått sätt som jag kan göra så dom slutar anklaga mig hela tiden? :cry:

Men får magister är värre, tex om jag sitter brevid en tjej och då är det ett mellanrum, då skyller han alltid på killar :angry:

Och en gång busade vi då fick han damp, bara därför jag gick från min plats och sklle hämta nåt

Och en gång när jag frågade var facit var fick han står damp och skrek åt mig :cry:

Nivå 0 · Nykomling Moderator

nästan samma sak hände en mig

jag kaste ett 2 kvadrat-milimeters sudd på en snubbe som typ snacka i mun på andra, ändå blir JAG utkastad från lektionen

10 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har blivit utkastad från 2 engelska lektioner

En gång då kastade min "Värsta Fiende" en krita på mig då tog jag den och sylade på han så han börja lipa på läraren då blev jag utkastad :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har blivit utkastad från 2 engelska lektioner

En gång då kastade min "Värsta Fiende" en krita på mig då tog jag den och sylade på han så han börja lipa på läraren då blev jag utkastad :o

LIPA :blink:

Skulle inte tro det

Ljug inte hela tiden

Och Plus du kan inte syla :P

Mena all lärare skyller alltid på killar

Det är orätvisst :(

Alltid!!!!!

Senast ändrad:

11 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Skulle inte jag kunna syla ? JAMEN HAN BÖRJA TJATA PÅ LÄRAREN! DU MINNS JU INTE ENS (Trollungen dU är ju SVAG jag tar ju ner dig varje rast)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Skulle inte jag kunna syla ? JAMEN HAN BÖRJA TJATA PÅ LÄRAREN!  DU MINNS JU INTE ENS (Trollungen dU är ju stark jag tar ju ner dig aldrig)

Men förstår du inte skämt din klenna apa

Som jag tar ner dig lätt

Du slåss ju hela tiden

Chicken!!!

Chicken!!

Nivå 0 · Nykomling

Jag har också samma problem, dom ser ej det mina kompisar gör, men så fort jag gör minsta lilla så ser dom det och börjar skälla!

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har också samma problem, dom ser ej det mina kompisar gör, men så fort jag gör minsta lilla så ser dom det och börjar skälla!

Att det är störande?

I alla fall för oss våran magister skriker ått oss sen stirrar han på oss

Då håller man på att skratta i hjäl sig

12 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Trollis FRED

14 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

Vi har en damp extra lärare

Jag ock king_of_cheats bussade

king_of_cheats satt på mig

Jag ba: aaa på skoj

Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats

Får an extra lärare är helt galen

Nivå 0 · Nykomling

hrm... vår so lärare e lite underligt jag+ en till elev e bättre en han i so (bla påstår han att liberalismen inte är höger sinnad men väldigt tolerant)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det är ganska svårt att bedöma vad som är på skoj & på allvar.

Jag skulle gjort likadant om jag vore extraläraren.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Så skulle du tro att min bästa kompis skulle mörda mig?

Och skulle du bli galen efter åt och skrika ått oss?

↗ till inlägget

Men han som ni kallar Damp läraren kanske trodde det var på allvar det rä ju inget lätt att bedömma det han missuppfattade det och så var det! Men förresten en sak kan jag säga den där dampläraren behöver inte lägga sig i.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, men om man är typ bästa kompisar och bussar och så händer det där, tror du då också att han mördar mig?

Men han är inge snäll våran extra lärare

En gång hade jag en sko på golvet då blev han galen på mig :o

Men det är kul att diskutera med han, man knäcker han hela tiden :gitarr:

Men han är inge snäll mot mig och King_of_cheats, men det är jag som ska få skulden, som jag får av alla lärare också

Tex när jag och king_of_cheats pratade i klassrumet han satt på ena sidan och jag på andra, bara jag som får skulden :(

Men jag får alltid skuld, alltid :(

Senast ändrad:

15 Mar 2005
↗ till inlägget

Trolungen du måste göra nått mot det du kan inte få all skuld du måste göra nått kanske snacka med dom ta upp det i klassrådet/elevrådet eller nåstanns att det är orrätvisst!

17 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling

knäck extra läraren som f*n så han slutar^^

driv med han o reta han :P

när jag gick i 6:an hadde vi dampigaste musik läraren , ja och en kompis gick in med mössa, min kompis fick gå in men inte jag . Han tog tag i mig o skrev åt mig "FATTARU INGET?"sen står han o skäller på mig sen börjar jag o några andra garva åt han sen kallade vi han för cpdampet och sliskbögen sen sluta han dampa :P

24 Mar 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

knäck extra läraren som f*n så han slutar^^

driv med han o reta han :P

när jag gick i 6:an hadde vi dampigaste musik läraren , ja och en kompis gick in med mössa, min kompis fick gå in men inte jag . Han tog tag i mig o skrev åt mig "FATTARU INGET?"sen står han o skäller på mig sen börjar jag o några andra garva åt han sen kallade vi han för cpdampet och sliskbögen sen sluta han dampa :P

Våran är typ lika dan :unsure:

Men han är roligt att driva med

Han blir sur då

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in