isMaNnen Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) min kompis sitter i bänken brevid mig då satt han och slog mig löst(så jag brydde mig ej)sen slog han hårt då sloga jag till lite löst då fick läraren damp på mig :cry: varför skyller dom ej på mig och ej på han nått och så satt han och prata med mig och då brydde jag mig ej i han(för vi hadde genomgång) då sa läraren åt mig :angry: finns de nått sätt som jag kan göra så dom slutar anklaga mig hela tiden? :cry: Redigerat 9 Mars 2005 av holalola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Du kan prata med rektorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 min kompis sitter i bänken brevid mig då satt han och slog mig löst(så jag brydde mig ej)sen slog han hårt då sloga jag till lite löst då fick läraren damp på mig :cry: varför skyller dom ej på mig och ej på han nått och så satt han och prata med mig och då brydde jag mig ej i han(för vi hadde genomgång) då sa läraren åt mig :angry: finns de nått sätt som jag kan göra så dom slutar anklaga mig hela tiden? :cry: Men får magister är värre, tex om jag sitter brevid en tjej och då är det ett mellanrum, då skyller han alltid på killar :angry: Och en gång busade vi då fick han damp, bara därför jag gick från min plats och sklle hämta nåt Och en gång när jag frågade var facit var fick han står damp och skrek åt mig :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 nästan samma sak hände en mig jag kaste ett 2 kvadrat-milimeters sudd på en snubbe som typ snacka i mun på andra, ändå blir JAG utkastad från lektionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag har blivit utkastad från 2 engelska lektioner En gång då kastade min "Värsta Fiende" en krita på mig då tog jag den och sylade på han så han börja lipa på läraren då blev jag utkastad :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) Jag har blivit utkastad från 2 engelska lektioner En gång då kastade min "Värsta Fiende" en krita på mig då tog jag den och sylade på han så han börja lipa på läraren då blev jag utkastad :o LIPA :blink: Skulle inte tro det Ljug inte hela tiden Och Plus du kan inte syla :P Mena all lärare skyller alltid på killar Det är orätvisst :( Alltid!!!!! Redigerat 10 Mars 2005 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle inte jag kunna syla ? JAMEN HAN BÖRJA TJATA PÅ LÄRAREN! DU MINNS JU INTE ENS (Trollungen dU är ju SVAG jag tar ju ner dig varje rast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Skulle inte jag kunna syla ? JAMEN HAN BÖRJA TJATA PÅ LÄRAREN! DU MINNS JU INTE ENS (Trollungen dU är ju stark jag tar ju ner dig aldrig) Men förstår du inte skämt din klenna apaSom jag tar ner dig lätt Du slåss ju hela tiden Chicken!!! Chicken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag har också samma problem, dom ser ej det mina kompisar gör, men så fort jag gör minsta lilla så ser dom det och börjar skälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag har också samma problem, dom ser ej det mina kompisar gör, men så fort jag gör minsta lilla så ser dom det och börjar skälla! Att det är störande? I alla fall för oss våran magister skriker ått oss sen stirrar han på oss Då håller man på att skratta i hjäl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Trollis FRED Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Vi har en damp extra lärare Jag ock king_of_cheats bussade king_of_cheats satt på mig Jag ba: aaa på skoj Och då kom han och puttafe bort king_of_cheats Får an extra lärare är helt galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.