Gäst etna1 Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har laddat ner kläder till the sims2, men vet inte hur jag ska gör för att använda dom i själva spelet! :blink: någon som vet hur man gör?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 jag har laddat ner kläder till the sims2, men vet inte hur jag ska gör för att använda dom i själva spelet! :blink: någon som vet hur man gör?! ja det e inte så svårt har inte sims kvar men jag har förig att man ska lägga filerna i data/modules Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 man ska spara filerna där dom andra kläderna ligger så är det på typ alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Man ska gå in på the sims mappen och lägga de i en mapp som heter downloads... Har det inte installerat, så jag vet inte riktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Om du har The Sims 2 ska du lägga filerna i Mina Dokument/EA Games/The sims 2/Downloads.... Ser filen ut som en gubbe i en låda ska du bara dubbelklicka på filen så öpnnas den o läggs automatiskt där den ska vara.... Finns flera trådar längre tillbaka som det står om hur man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Helt rätt! Men jag hade ju delvis rätt... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 hur laddar man ner?? finns det nån svensk sida där man kan ladda ner saker till ts2?? kan man skicka issåfall kan ni skicka till min mail?? [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst etna1 Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 tack quote=lidmer,09/03-2005 17:16:32] jag har laddat ner kläder till the sims2, men vet inte hur jag ska gör för att använda dom i själva spelet! :blink: någon som vet hur man gör?! <{POST_SNAPBACK}> ja det e inte så svårt har inte sims kvar men jag har förig att man ska lägga filerna i data/modules <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 kan ni hjälpa mig eller??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lullebullen Skrivet 17 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2005 (redigerat) Parsimonious Där finns gratis saker .... Fast den är på engelska Redigerat 17 Mars 2005 av Lullebullen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
angeh_8 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hur laddar man ner kläder mm. till The Sims 2 då ??? Maila mig om du har svar : [email protected] Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag hämtar det mesta till The sims 2 på The sims resource.... En mycket bra sida....men du måste bli medlem (gratis), men allt går inte att ta hem....men väldigt mycket. Sidan är på engelska. För den som inte kan engelska så kan jag säga att allt med en grön pil går att hämta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg